  • 11. Data: 2023-03-27 09:34:07
    Temat: Re: "Nie będzie zakazu sprzedaży aut spalinowych po 2035 roku?"
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-27 o 09:24, _Master_ pisze:

    > Podaj przykład komu i kiedy się udało Niemcom podsunąć polski interes ;-)

    Weź pierwszy przykład, który uważasz za korzystny dla Polski
    i sprawdź jak był procedowany i co mieliśmy do powiedzenia my.

  • 12. Data: 2023-03-27 10:16:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 27 Mar 2023 09:24:53 +0200, w
    <642144c8$0$9589$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <M...@...pl>
    napisał(-a):

    > Podaj przykład komu i kiedy się udało Niemcom podsunąć polski interes ;-)

    Redukcja długu. Ale takie szczochy jak ty mogą nie pamiętać :D

  • 13. Data: 2023-03-27 10:52:43
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 27.03.2023 o 06:53, Cavallino pisze:
    > To ściema, żeby formalnie zakazu nie było, ale opłacalności tankowania
    > ice też nie będzie.

    jeżeli wyjątki są proponowane już na 12 lat przed planowanym zakazem, to jakoś jednak
    nie
    wróżę sukcesu zakazowi

  • 14. Data: 2023-03-27 11:01:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-27 o 10:16, r...@k...pl pisze:
    > Redukcja długu. Ale takie szczochy jak ty mogą nie pamiętać

    Ale mieronty nie pamiętają jaki to rynek zbytu zagarnęli Niemcy i że
    mają cały czas zwrot z tej inwestycji.

  • 15. Data: 2023-03-27 11:06:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-03-2023 o 10:52, m4rkiz pisze:

    > jeżeli wyjątki są proponowane już na 12 lat przed planowanym zakazem, to
    > jakoś jednak nie wróżę sukcesu zakazowi

    I bardzo dobrze, zawsze mówiłem że taki zakaz to zły pr dobrych rzeczy.
    Bezsens ekonomiczny szybciej wykończy ice, a nie będzie pożywką dla
    hejterów ev.
    Wystarczy żądać braku smrodu (np. jakieś Euro 11 z poziomem 0,01) i po
    sprawie.

  • 16. Data: 2023-03-29 20:29:54
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 27/03/2023 10:06, Cavallino wrote:

> [...]
    > hejterów ev.
    > Wystarczy żądać braku smrodu (np. jakieś Euro 11 z poziomem 0,01) i po

    na szczęście jest już rozwiązanie spełniające normy Euro2012:
    https://zapodaj.net/595a20966f228.jpg.html

    Ja też jestem za tym żeby zakazano Ci samochodów spalinowych, a także
    elektrycznych i przemieszczania się zbiorkomem, bo to wszystko truje
    przy użytkowaniu albo produkcji. W zasadzie powinieneś tylko mieć
    możliwość pracy i odpoczynku przy netfliksie (lub innej firmie w której
    będę miał udziały). Na wakacje powinieneś jeździć tylko w metawersie.
    Oczywiscie - jak powiedział Bill G. zapytany o prywatne odrzutowce w
    konteście zakazu spalinek - mnie to nie dotyczy.

    Lukasz

  • 17. Data: 2023-03-30 08:21:43
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

> [...]
    > hejterów ev.
    > Wystarczy żądać braku smrodu (np. jakieś Euro 11 z poziomem 0,01) i po

    można się tylko cieszyć, że nasza planeta będzie czysta, jak wszyscy w
    europie przesiądą się na elektryki:
    https://zapodaj.net/1f0ea8d668ec9.jpg.html
    ;-))

    Lukasz

  • 18. Data: 2023-04-04 18:33:30

    Mon, 27 Mar 2023 11:01:16 +0200, w
    <64215b5f$0$9595$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <M...@...pl>
    napisał(-a):

    > Ale mieronty nie pamiętają jaki to rynek zbytu zagarnęli Niemcy i że
    > mają cały czas zwrot z tej inwestycji.

    Spoko, udziel mi pożyczki, potem ją daruj -- w nagrodę dostaniesz kontrakt na
    sprzątanie chałupy. Pasi?