  • 11. Data: 2020-08-27 12:23:58
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-08-2020 o 12:16, collie pisze:

    > Brykę oczywiście zostawiasz na parkingu pod Dworcem Centralnym

    To na dworce dalekobieżne u Was nie dojeżdżają pociągi podmiejskie, z
    których idzie się przesiąść?

  • 12. Data: 2020-08-27 12:52:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Drugie tyle co paliwo (dobre przybliżenie).
    Ale na obydwa dworce trzeba dojechać i wrócić.

    -----

  • 13. Data: 2020-08-27 12:53:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Żonę też.
    Taniej wychodzi.

    -----

  • 14. Data: 2020-08-27 12:55:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Brykę oczywiście zostawiasz na parkingu pod podmiejską stacją.
    Więcej o tę brykę się nie martwisz, bo pierwszego dnia bryka zostanie przewieziona do
    dziupli, darmowej.

    -----

  • 15. Data: 2020-08-27 12:57:18
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 27.08.2020 o 12:23, Cavallino napisał:

    > To na dworce dalekobieżne u Was nie dojeżdżają pociągi podmiejskie, z
    > których idzie się przesiąść?

    Ale po co bawić się w przesiadki? Wsiadasz z żoną i bąbelkami do
    autobusu w Białej Podlaskiej i wysiadasz na Wschodniej. Wszystkie
    dalekobieżne jadą przez Wschodnią - i te z północy, i te z południa.
    A bryka spokojnie byczy się w garażu. Albo pod blokiem.

  • 16. Data: 2020-08-27 13:05:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2020 12:16:33 +0200, collie napisał(a):

    > Brykę oczywiście zostawiasz na parkingu pod Dworcem Centralnym
    > i wrzucasz do parkomatu 100 zł za 3 dni parkowania (więcej nie
    > można). O kolejne dni się nie martwisz, bo czwartego dnia bryka
    > zostanie odholowana.

    Kolejny głupek. Startujesz z takiego dworca gdzie jest darmowy parking,
    nawet w W-wie znajdziesz. A poza tym, możesz przyjechać taksówką lub
    wynajętą bryką.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 17. Data: 2020-08-27 13:12:56
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/08/2020 10:41, Mateusz Viste wrote:

    > Dla pełnej uczciwości dolicz jednak amortyzację samochodu (zakup,
    > naprawy, składki...).
    >
    > Mateusz

    A elektryczny sie nie amortyzuje, nie trzeba placic skladek, nie psuja sie?

  • 18. Data: 2020-08-27 13:19:20
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/08/2020 10:49, Cavallino wrote:

    > A do elektryka 0 zł.

    Ta, jak wyzebrzesz od rolnika, pracownika stacji, lokalnego caritasu,
    kempingu albo nadrobisz 100km zeby zahaczyc o te darmowe, juz niedlugo
    zreszta darmowe. Do tego spedzisz 2-3h dluzej w trasie wydajac kase na
    zbedne obiady po drodze wmawiajac sobie, ze przerwy w podrozy ci
    pomagaja odpoczac. Nie wiem jak kilka wymuszonych godzinnym
    "tankowaniem" przerw na trasie 600km mialaby mnie zrelaksowac, wrecz
    przeciwnie. Wbij sobie do glowy, ze nie wszyscy maja +60 lat i klopoty z
    sercem aby na takiej trasie robic godzinne przerwy co dwie godziny i
    dorabiac do tego ideologie na potrzeby elektrykow.

    I setny raz: Elektryki owszem ale jeszcze nie dzis, nie przy tej
    technologii.

  • 19. Data: 2020-08-27 13:22:58
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/08/2020 12:05, Jacek Maciejewski wrote:

    > Kolejny głupek. Startujesz z takiego dworca gdzie jest darmowy parking,
    > nawet w W-wie znajdziesz. A poza tym, możesz przyjechać taksówką lub
    > wynajętą bryką.

    Kolejny glupek. Po co ci w ogole samochod jakikolwiek, startujesz z domu
    taksowka, hulajnoga elektryczna do dworca/lotniska. Cala reszte mozesz
    wynajac na miejscu. I wszystko pasuje do teorii.

  • 20. Data: 2020-08-27 13:31:15
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-08-27 o 01:58, kk pisze:

    > Teoretycznie mógłbym tym ZOE na urlop jechać, ale
    > ... gdzie na miejscu miałbym go ładować jak zadupia zwiedzam.

    Na dalszy wyjazd wypożyczasz agregat prądotwórczy na przyczepie, lejesz
    ropę, podłączasz ładowanie i śmigasz do celu bez problemu. :)