  • 1. Data: 2012-12-05 17:24:05
    Temat: Połaczenie: "śledzenie trasy przesyłki kurierskiej" + "podgląd stanów towarowych i operacji magazynowych"
    Od: "Pawel Nadulny" <p...@w...pl>

    Witam
    Ehh, dawno nie zaglądałem do usenetu.Pozdrawiam wszystkich.
    Poszukuję osoby, która napisze aplikacje (lub ma takową i dostosuje ją do
    moich potrzeb) prezentującą operacje jakie ja wykonuje w programie
    magazynowym (SubiektGT) na stronie WWW.
    Widzę to tak:
    -osoba w biurze wprowadza zamówienie od klienta (automat wysyła plik na
    ftp) na stronie WWW pojawia się zamówienie
    -magazynier zmienia status zamówienia na "w trakcie przygotowania" (automat
    wysyła informacje na ftp) na stronie WWW widać zmiane
    -zmienia się stan towaru na magazynie (automat....) i widać dla klienta
    aktualny stan na WWW
    -ważne jest to, że klient A zleca dostawę towarów X,Y,Z i tylko te "widzi"
    na WWW; klient B zleca dostawę towarów Q,R,S i też tylko te widzi na WWW i
    oczywiście swoje zlecenia.
    itd...
    ten "automat" jestem w stanie zorganizować lub znam kogoś kto to zrobi w
    porozumieniu z "programistą" WWW,
    jeśli wyrażam sie nieprecyzyjnie prosze pytać..,
    uprzedze pytanie czy nie powinienem zainteresować się sklepem internetowym i
    odpowiem, że nie znalazłem takiego, który zapewni mi funkcje których
    potrzebuje
    P.

  • 2. Data: 2012-12-06 07:34:27
    Temat: Re: Po?aczenie: "?ledzenie trasy przesy?ki kurierskiej" + "podgl?d stan?w towarowych i operacji magazynowych"
    Od: TOUDIdel <t...@o...pl>

    W dniu 05.12.2012 17:24, Pawel Nadulny pisze:
    > Poszukuj? osoby, kt?ra napisze aplikacje

    Jaki budżet? :)