  • 1. Data: 2011-05-23 07:10:21
    Temat: Plonocy motocykl na ulicy
    Od: amos <g...@g...com>

    ...i jedenaste auto zatrzymuje sie, aby dac gasnice.

    Niewiarygodne...
    http://www.youtube.com/watch?v=nALaL9rYpMk&NR=1
    --
    amos

  • 2. Data: 2011-05-23 13:02:43
    Temat: Re: Plonocy motocykl na ulicy
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2011-05-23 09:10, amos pisze:
    > ...i jedenaste auto zatrzymuje sie, aby dac gasnice.
    >
    > Niewiarygodne...
    > http://www.youtube.com/watch?v=nALaL9rYpMk&NR=1
    > --
    > amos
    Ci motorzyści też dupy, zamiast zatrzymywać samochody i prosić o gaśnice
    biegają bezradnie wkoło i posypują ziemią...
    Mało kto sam z siebie wykazał zainteresowanie, ale sądze że zatrzymując
    samochody, mało kto by odmówił pomocy.

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 3. Data: 2011-05-23 13:07:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-23, juhass <j...@p...fm> wrote:

> [...]
    > biegają bezradnie wkoło i posypują ziemią...
    > Mało kto sam z siebie wykazał zainteresowanie, ale sądze że zatrzymując

    W Polsce byl taki jeden co gasil plonacy samochod trawa :-) Moze z niego
    przyklad wzieli?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-05-23 14:11:04
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    juhass <j...@p...fm> wrote:

> [...]
    >biegają bezradnie wkoło i posypują ziemią...
    >Mało kto sam z siebie wykazał zainteresowanie, ale sądze że zatrzymując

    Prrosto szok.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2011-05-23 14:33:43
    Od: amos <g...@g...com>

    On 23 Maj, 15:07, AZ <a...@g...com> wrote:
    > W Polsce byl taki jeden co gasil plonacy samochod trawa :-) Moze z niego
    > przyklad wzieli?

    Fakt, jacys ziomale Dzidka - posypuja ziemia zamiast zatrzymac jakies
    auto i wyciagnac od kierowcy gasnice.

    Ciekawy moment, gdy chyba w akcie desperacji (1:30), gdy plomienie
    coraz bardziej buchaja gosc (niewiadomo po co) wskakuje na moto, jakby
    chcial "zadeptac" ogien.

    Niestety w sytuacjach krytycznych, ktore spotykaja nas pierwszy raz,
    czesto poprostu baraniejemy.

    --
    zdrowka
    amos

  • 6. Data: 2011-05-23 14:38:17
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 May 2011 13:07:01 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > W Polsce byl taki jeden co gasil plonacy samochod trawa :-) Moze z niego
    > przyklad wzieli?

    Dzidek i płonąca beemka do dzisiaj jest stałym hitem na peemesie.
    Coś jak dowcip o wróbelku na preclach.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2011-05-23 14:40:14
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-23 09:10, amos pisze:
    > ...i jedenaste auto zatrzymuje sie, aby dac gasnice.

    Ludzie w swoim ogóle nie umieja sie zachowac w takiej sytuacji.
    Dotyczy to zarowno gasniczych ktorzy zamiast prosic o pomoc bawili sie w
    piaskownice jak i przejezdzajacych obojetnie kierowcow.

    Rispekt za odwage, na poczatku to moze bym tez probowal walczyc ale jak
    sie dobrze rozpalilo... to widzac bak z benzyna na ogniu spieprzalbym
    jak malo kto.

    > http://www.youtube.com/watch?v=nALaL9rYpMk&NR=1

    Od dzis nie ruszam sie z domu bez patyka i kielbaski.

    KJ

  • 8. Data: 2011-05-23 15:43:29
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Ludzie w swoim ogóle nie umieja sie zachowac w takiej sytuacji.
    >Dotyczy to zarowno gasniczych ktorzy zamiast prosic o pomoc bawili sie w
    >piaskownice jak i przejezdzajacych obojetnie kierowcow.

    Przypuszczalnie tez bym sie pogubil a juz z pewnoscia do glowy by mi
    nie przyszlo, ze w sytuacji jednoznacznej, srod polskiego
    wspolczesnego bydla o pomoc to trzeba specjalnie prosic.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2011-05-23 16:20:10
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-23 17:43, Jacot pisze:

    > Przypuszczalnie tez bym sie pogubil a juz z pewnoscia do glowy by mi
    > nie przyszlo, ze w sytuacji jednoznacznej, srod polskiego
    > wspolczesnego bydla o pomoc to trzeba specjalnie prosic.

    Jacot, jedno zdanie 3 sprzecznosci:

    Skoro to bydło to bez proszenia nie pomoze.

    Myslenie ze zwrocenie sie o pomoc w tego rodzaju sytuacji jest zbedne bo
    ludzie sami z siebie powinni reagowac jest tak samo ułomne jak
    zachowanie kierowcow aut z tego filmu.

    Ostatnie, co ma konkretnie polskie "bydło" do palącego sie gdzies na
    ulicach Estonii motocykla?

    KJ

  • 10. Data: 2011-05-24 05:36:24
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-23 09:10, amos pisze:
    > ...i jedenaste auto zatrzymuje sie, aby dac gasnice.
    >
    > Niewiarygodne...
    > http://www.youtube.com/watch?v=nALaL9rYpMk&NR=1

    Ty dopiero wczoraj odkryłeś youtube?
    Było co najmniej kilka razy na p.r.m