  • 1. Data: 2023-01-09 22:20:18
    Temat: Nissan BEZ ŁADOWANIA?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Czy to znaczy że producenci reklamują auta których nie trzeba żmudnie,
    długotrwale, nieekologicznie i bezsensownie ładować?

    SERIO? ;-)

  • 2. Data: 2023-01-10 16:43:15
    Temat: Re: Nissan BEZ ŁADOWANIA?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Jan 2023 22:20:18 +0100, _Master_ wrote:
    > Czy to znaczy że producenci reklamują auta których nie trzeba żmudnie,
    > długotrwale, nieekologicznie i bezsensownie ładować?
    >
    > SERIO? ;-)

    A ktory?

    Bo to juz kiedys tak bylo ... nie pamietam - skoda chyba, mamy
    hybryde, mamy hybryde PHEV - kazdy mozna zareklamowac,
    ze to nie wymaga ładowania, jakby sie klient martwil o to ładowanie -
    ze nie ma gdzie, ze długo, teraz to moze jeszcze ze drogo :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-01-11 07:55:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-01-2023 o 16:43, J.F pisze:

    > A ktory?

    QQ.
    Byłem na jeździe próbnej niedawno.
    Nic specjalnego - może to jest fajne z punktu widzenia kierowcy ice.

    Ale jak elektryk nic nie wnosi, jeździ podobnie jak zwykły hev, co
    chwilę włączając silnik spalinowy.
    Tak samo miałem w c-hr, a toyoty są bardziej oszczędne i chyba nadal
    tańsze, więc ten Nissan to zawracanie gitary.

    Jedyny plus to lepsze wyciszenie, wskutek czego mniej słychać silnik.