  • 1. Data: 2010-03-06 13:23:33
    Temat: Nissan Micra - lusterko
    Od: Slawek-L <s...@l...local>

    Witam,
    mam trochę dziwne pytanie :).
    Jakiś czas temu moja dziewczyna jadąc
    swoim samochodem przyhaczyła o coś i uszkodziła
    lewe lusterko.
    Zacząłem szukać na allegro i w sklepach internetowych
    nowego i okazało się, że dla tego modelu
    i rocznika są dostępne dwa rodzaje lusterek:
    z regulacją ręczną i elektryczną.
    Przy lusterku nie ma dźwigni do regulacji,
    więc zakładam że to jest ten drugi typ.
    I pytanie brzmi - gdzie są przyciski sterowania
    tymi lusterkami?
    Jakoś nie mogę ich zlokalizować. Przeglądałem
    instrukcję obsługi, ale tam jest tylko
    informacja o lusterkach regulowanych ręcznie.

    Samochód to:
    Nissan Micra k11
    1995 rok

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2010-03-06 17:11:50
    Temat: Re: Nissan Micra - lusterko
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Slawek-L napisał(a):

> [...]
    > Jakoś nie mogę ich zlokalizować. Przeglądałem
    > instrukcję obsługi, ale tam jest tylko
    > informacja o lusterkach regulowanych ręcznie.

    To może dziewczyny zapytaj.
    Chyba, że do tej pory jeździła bez regulowania lusterek, więc może to
    niepotrzebny wydatek - kupowanie nowego.

    --
    M.

  • 3. Data: 2010-03-06 17:14:18
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Shreek pisze:

    > To może dziewczyny zapytaj.
    > Chyba, że do tej pory jeździła bez regulowania lusterek, więc może to
    > niepotrzebny wydatek - kupowanie nowego.

    Druga opcja - ta micra to były anglik i regulacja lusterek jest przy
    drzwiach pasażera :)

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 4. Data: 2010-03-06 22:52:11
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Micry K11 nie miały elektrycznej regulacji lusterek. Samochód twojej
    dziewczyny to najbiedniejsza wersja z regulacją lusterek poprzez naciskanie
    palcami bezpośrednio zwierciadła, po uchyleniu szyby.

    pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2010-03-07 01:26:23
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 06 Mar 2010 13:23:33 +0100, Slawek-L
    <s...@l...local> wrote:

    > Zacząłem szukać na allegro i w sklepach internetowych
    > nowego i okazało się, że dla tego modelu

    Dobrą radę Ci dam. Albo kup nówkę sztukę w ASO, albo
    używkę-oryginał. Daruj sobie zamienniki, są tak gówniane, że
    momentalnie zaczniesz szukać oryginałów. Been there, done that.

    r.
    _____________

  • 6. Data: 2010-03-07 01:27:24
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 6 Mar 2010 22:52:11 +0100, PaweL
    <l...@i...pl> wrote:
    > Micry K11 nie miały elektrycznej regulacji lusterek.

    March miał, ale czy miała też europejska wersja? Na dzień
    dzisiejszy mam to głęboko w pompie i nie chce mi się szukać :)

    http://cgi.ebay.co.uk/Nissan-March-Micra-K11-Power-F
    olding-Wing-Mirrors-JDM_W0QQitemZ220560798078QQcmdZV
    iewItemQQimsxq20100224?IMSfp=TL100224114001r761

    r.

  • 7. Data: 2010-03-07 01:36:13
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>