  • 1. Data: 2010-03-05 23:37:01
    Temat: Fotoradary błyskające we wszystkich
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Co to za nowa moda? Bo spotkałem się już nie pierwszy raz z fotoradarem
    który robi zdjęcie każdemu przejeżdżającemu.

    W dodatku nawet w środku dnia, przy bardzo dobrych warunkach
    oświetleniowych błyska w każdy przejeżdżający samochód.

    Kierowcy sądzą że przeoczyli jakiś wcześniejszy znak drogowy zaczynają
    obok takiej maszyny jechać 20km/h co i tak nie powstrzymuje jej przed
    błyskaniem.

  • 2. Data: 2010-03-05 23:39:51
    Temat: Re: Fotoradary błyskające we wszystkich
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Kierowcy sądzą że przeoczyli jakiś wcześniejszy znak drogowy zaczynają
    > obok takiej maszyny jechać 20km/h co i tak nie powstrzymuje jej przed
    > błyskaniem.

    Strurze porzontku namierzają morderców bez świateł, pasów i z komórkami.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-03-05 23:42:13
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał
> [...]
    >
    > Kierowcy sądzą że przeoczyli jakiś wcześniejszy znak drogowy zaczynają
    > obok takiej maszyny jechać 20km/h co i tak nie powstrzymuje jej przed

    1. atrapa która ma wg.właściciela skrzynki poprawić bezpieczeństwo (a
    wg.pewnych teorii spiskowych przyzwyczaić ludzi do stałego błyskacza by za
    jakiś czas - gdy ludzie się poznają na tandecie i zaczną jeździć ile fabryka
    dała - podmienić na cudo robiące prawdziwe fotki za prawdziwe pieniądze)
    lub
    2. błyska bo sprawdzają pasy, komórki itp

  • 4. Data: 2010-03-05 23:46:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:

    > Strurze porzontku namierzają morderców bez świateł, pasów i z komórkami.

    Nie mów, że potem ktoś te wszystkie zdjęcia będzie przeglądał.
    No chyba że za karę, albo dorobili się systemu który je chociaż wstępnie
    automatycznie przejrzy.

    No i po co ta migająca lampa?

    Chociaż mam znajomego który twierdzi że kiedyś przejechał z dozwoloną
    prędkością obok fotoradaru, ten błysnął, a na fotce przyszło że jechał
    dużo szybciej niż faktycznie jechał. Może będzie trzeba mu uwierzyć? ;)

  • 5. Data: 2010-03-05 23:48:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Tomek pisze:

> [...]
    > za jakiś czas - gdy ludzie się poznają na tandecie i zaczną jeździć ile
    > fabryka dała - podmienić na cudo robiące prawdziwe fotki za prawdziwe

    To był przenośny na trójnogu, z osobną lampą - wyglądał jak prawdziwy.
    Antyradaru nie mam i nie wiem czy naprawdę radarował, ale błyskał
    wyraźnie w samochody, a nie na oślep.

    > 2. błyska bo sprawdzają pasy, komórki itp

    No ale to nie lepiej postawić obok policjanta który będzie na miejscu
    kasował? Oszczędzi to czasu na przeglądanie tych wszystkich zdjęć.

  • 6. Data: 2010-03-06 00:28:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Mar 2010 23:46:20 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >Nie mów, że potem ktoś te wszystkie zdjęcia będzie przeglądał.

    Jak nie, jak tak.

    http://www.tvnwarszawa.pl/28415,1644652,wiadomosc.ht
    ml

    "W ubiegłym roku fotoradary straży miejskiej wykonały tam w sumie 24
    216 zdjęć pojazdom, które poruszały się buspasem. Po weryfikacji
    zarejestrowanych zdjęć ujawniono 4011 kierowców nieupoważnionych do
    korzystania z wytyczonego buspasa."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2010-03-06 01:53:58
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.03.2010 jerzu <t...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > 216 zdjęć pojazdom, które poruszały się buspasem. Po weryfikacji
    > zarejestrowanych zdjęć ujawniono 4011 kierowców nieupoważnionych do

    Ale rozpoznanie czy to autobus czy osobówka to wielkiej sztuki nie
    potrzeba i algorytm na to potrzebny znajdziesz w sieci na licencji gpl,
    z pasami i gsm to już tak łatwo nie ma.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 8. Data: 2010-03-06 02:02:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

    > No i po co ta migająca lampa?

    Jest lampa, no to miga. Myślisz, że się nad tym jakoś szczególnie
    zastanawiali? ;)

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-03-06 07:47:07
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    >
    > Kierowcy sądzą że przeoczyli jakiś wcześniejszy znak drogowy zaczynają
    > obok takiej maszyny jechać 20km/h co i tak nie powstrzymuje jej przed

    Gdzie to widziales?

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2010-03-06 07:50:49
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3m43p55i4kga89fi42pe2jt4n6q4fnr10p@4ax.com...

> [...]
    > 216 zdjęć pojazdom, które poruszały się buspasem. Po weryfikacji
    > zarejestrowanych zdjęć ujawniono 4011 kierowców nieupoważnionych do

    Zawsze się zastanawiałem po co do tego jest potrzebny aż fotoradar.
    Wystarczyłby strażnik miejski albo nawet student z aparatem cyfrowym stojący
    na kładce nad trasą.