  • 1. Data: 2009-09-01 13:18:57
    Temat: No to mamy oddolna inicjatywe - stop quadom (i innym zaklocaczom ciszy lesnej)
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Witam i jak w temacie - uprzejmie donosze o ukonstytuowaniu sie oddolnej
    inicjatywy majacej na celu walke z wszelkiej masci zaklocaczami ciszy i
    spokoju natury.
    http://www.stopquadom.pl/
    Celem przyblizenia tematu, ponizej male copy i paste ze strony glownej:
    ***
    O co chodzi?
    Jak działa ta strona

    Jeśli byłeś świadkiem incydentu związanego z poruszaniem się pojazdów
    silnikowych w miejscach, gdzie jest to zabronione, lub w sposób jaki
    jest zabroniony zarejestruj się w serwisie, a następnie dodaj incydent.
    Jeśli wiesz o jakiejś nielegalnej imprezie z udziałem pojazdów
    mechanicznych dodaj ją do naszej bazy. Jeśli idea ochrony przyrody przed
    pojazdami silnikowymi jest Ci bliska - wyraź swoje poparcie.

    Jeśli interesuje Cię skala tego zjawiska w Polsce odwiedź spis i mapę
    incydentów.
    Cel powstania tej strony

    Bardzo niepokojące jest to, że mimo, że istnieją już akty prawne
    sankcjonujące takie zachowania, to jednak praktycznie nie są one
    wykorzystywane do karania sprawców, którzy w niektórych rejonach wręcz
    masowo się pojawiają między innymi na szlakach pieszych stanowiąc
    zagrożenie dla turystów znajdujących się tam (zobacz sytuację prawną).
    Chcemy zbierać informacje o wszelkich incydentach związanych z tą
    naganną działalnością, by ustalić które miejsca w Polsce są najczęściej
    nawiedzane przez często nieświadomych użytkowników tych ryczących
    maszyn. Chcemy tutaj zamieszczać także kopie stron internetowych
    reklamujących nielegalne imprezy zawierające w swoim programie przejazd
    pojazdami silnikowymi przez rejony gdzie jest to zakazane.

    Chcemy osiągnąć następujące cele:

    * Zwrócenie uwagi władz na skalę problemu
    * Uzyskanie poparcia dla naszej inicjatywy wśród wszelkich mediów
    zarówno konwencjonalnych jak i internetowych
    * Zbudowanie bazy miejsc szczególnie narażonych

    Nazwa tej strony

    Chociaż w nazwie tej strony z pojazdów silnikowych wstępuje jedynie
    quad, mamy świadomość, że problem opisany poniżej dotyczy także
    motocykli, samochodów terenowych, a zimą również skuterów śnieżnych. Nie
    sposób jednak zawrzeć aż tyle słów w nazwie domeny. Liczymy również na
    zrozumienie świadomych i przestrzegających prawa użytkowników pojazdów
    wymienionych wyżej - w waszym dobrze pojętym interesie leży zbudowanie
    waszego wizerunku nie kojarzącego się od razu z chamstwem, hałasem i
    łamaniem prawa.

    Przeciwko czemu protestujemy?

    Strona ta jest wyrazem protestu przeciwko obecności quadów oraz
    motocykli typu cross we wszelkich miejscach, które nie są do tego
    przeznaczone. Nie mamy nic przeciwko samym sportom motorowym, jednak w
    dzisiejszych czasach coraz częściej słychać ryk silników w miejscach,
    gdzie jest to wybitnie uciążliwe po pierwsze dla turysty pieszego, a po
    drugie - co znacznie ważniejsze - dla przyrody. Zobacz na czym dokładnie
    polega szkodliwość tego zjawiska.
    Co popieramy

    Popieramy wszelkie inicjatywy dążące do pokojowego współżycia miłośników
    offroadu wszelkiej maści, turystów pieszych oraz przyrody. W
    szczególności chcielibyśmy zamieszczać informacje o miejscach gdzie
    sporty offroadowe można uprawiać legalnie. Jeśli znasz takie miejsca -
    skontaktuj się z nami.
    Jak możesz nam pomóc

    Jest na to kilka sposobów:

    * Jeśli chodzisz po górach, lasach, bagnach, ogólnie - miejscach,
    które są narażone na zniszczenie możesz się zarejestrować w tym serwisie
    i dopisywać incydenty, których jesteś świadkiem.
    * Zgłaszaj także wszelkie przejawy nielegalnej działalności na
    numer alarmowy 112.
    * Jeśli prowadzisz serwis lub czasopismo związane z turystyką
    możesz propagować nasz serwis na swoich łamach. Jeśli masz jakieś inne
    propozycje współpracy - skontaktuj się z nami.
    * Jeśli dysponujesz zasobami, wiedzą, czasem, które mogą być
    przydatne z punktu widzenia naszej inicjatywy - skontaktuj się z nami.
    Prosimy jednak - zamiast pisać, co można zrobić lepiej zaoferuj się
    zrobić to sam - ten serwis jest niekomercyjny, poświęcamy na niego tyle
    czasu i zapału ile możemy i chcemy. Jeśli chcesz do nas dołączyć -
    zapraszamy.
    * Wyraź swoje poparcie dla naszej inicjatywy.

    Czego potrzebujemy najbardziej

    Na chwilę obecną poszukujemy osób, które:

    * Dostarczą treści merytorycznych do działów "Szkodliwość", "Gdzie
    można legalnie", "Akty Prawne".
    * Rozpropagują serwis w mediach, forach internetowych, mogą
    nawiązać kontakt z czasopismami o tematyce turystycznej.
    *** (koniec cytata)

  • 2. Data: 2009-09-01 14:24:56
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:h7j6vn$1or$1@news.onet.pl...
    > Witam i jak w temacie - uprzejmie donosze o ukonstytuowaniu sie oddolnej
    > inicjatywy majacej na celu walke z wszelkiej masci zaklocaczami ciszy i
    > spokoju natury.

    Znaczy Bobrowego juz nie bedzie?

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-09-01 14:55:55
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    a mi zaczely przeszkadzac katastrofy na pokazach samolotowych. gdzie
    to zglosic? ;)

    pzdr

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 4. Data: 2009-09-01 16:06:12
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Atlobek pisze:
    > a mi zaczely przeszkadzac katastrofy na pokazach samolotowych. gdzie
    > to zglosic? ;)

    http://atlobek.grono.net

    JAk gdzie?
    na www.stopkatastrofomnapokazachlotniczychszczegolniewr
    adomiu.pl
    --
    Jarek Skórski
    Fazer 600 `02

  • 5. Data: 2009-09-01 16:10:08
    Od: "PiotrNaCieniu" <p...@g...com>

    > Celem przyblizenia tematu, ponizej male copy i paste ze strony glownej:

    jak dla mnie bzdura.... kolejnym pomyslem niech bedzie stopmotocyklistom.pl
    bo komus biker corke przelecial lub zone, stopdresiarzom bo buraki za glosny
    muzy sluchaja w tych swoich beemkach, stopburakom - na wszelki wypadek gdyby
    znowu mieli blokowac ulice... stopstopom coby pieniaczy wypatrywac :) jak
    dla mnie lepiej zajac sie tematem klusownikow, osob zajmujacych miejsca
    inwalidow anizeli quadowiczom - jak w regionie daja sie we znaki - wywrzec
    petycja z podpisami na lokalnych wladzach likwidacje problemu - a wiadomo
    jak ogol sie bedzie pienial to i wladza musie sie pokazac... a takie strony
    jak dla mnie tylko daja przyklad frustracji kolejnych osob, ktore raczej
    wielkiej sukcesu nie odniosa :(

    no i zapomnialem stoppuszkom.pl bo w koncu fajnie by sie smigalo po miescie
    gdyby nie Ci debile w tych swoich puszkach ;-)

    Pozdr
    Piotr

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4386
    (20090901) __________

  • 6. Data: 2009-09-01 16:28:19
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "PiotrNaCieniu" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > no i zapomnialem stoppuszkom.pl bo w koncu fajnie by sie smigalo po
    > miescie gdyby nie Ci debile w tych swoich puszkach ;-)
    A pod tym to sie chetnie podpisze ;)

    PS
    Skonfiguruj Esesta.

    pozdr

    --
    Bartek
    szukam zx9

  • 7. Data: 2009-09-01 16:54:21
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "zbigi" napisał

    > Witam i jak w temacie - uprzejmie donosze o ukonstytuowaniu sie oddolnej
    > inicjatywy majacej na celu walke z wszelkiej masci zaklocaczami ciszy i
    > spokoju natury.

    *** Ci ktorym najbardziej przeszkadza (wszystko) i tak ledwo daja rade z
    dostrojeniem radioodbiornika na torunska rozglosnie, a o internecie co
    najwyzej slyszeli, stad nie wroze tej inicjatywie spektakularnego rozwoju.

    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 8. Data: 2009-09-01 19:48:17
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 1 Wrz, 18:54, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote:
    > *** Ci ktorym najbardziej przeszkadza (wszystko) i tak ledwo daja rade z
    > dostrojeniem radioodbiornika na torunska rozglosnie, a o internecie co
    > najwyzej slyszeli, stad nie wroze tej inicjatywie spektakularnego rozwoju.

    Ależ dlaczego. Sam zaraz tam wpiszę spotkanie z dwoma wandalami na
    enduro w Kampinoskim Parku Narodowym, na szlaku idącym przez środek
    ścisłego rezerwatu "Sieraków". Nawet mam dokumentację fotograficzną,
    niestety marnej jakości bo z daleka. Nie dobiegłem.

    Czystej wody skurwysyństwo. W tej okolicy są hektary pól i lasków, po
    których można jeździć. Sam sobie po nich jeżdżę. Na cholerę pchać się
    w ścisły rezerwat?

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 9. Data: 2009-09-01 20:48:13
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Nikanor pisze:
> [...]
    >
    > Czystej wody skurwysyństwo. W tej okolicy są hektary pól i lasków, po
    > których można jeździć. Sam sobie po nich jeżdżę. Na cholerę pchać się

    to jest szlak przez ścisły rezerwat?

  • 10. Data: 2009-09-01 21:04:51
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-01 21:48:17 +0200, Nikanor <p...@g...com> said:

    > Czystej wody skurwysyństwo. W tej okolicy są hektary pól i lasków,
    > po których można jeździć. Sam sobie po nich jeżdżę.

    Podrzuć plijz jakieś lokalizacje.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco