  • 1. Data: 2009-09-01 07:16:10
    Temat: Faaker See 8-13 września 2009
    Od: jesz <m...@w...pl>

    witam,
    mam kilka pytań dotyczących jak w temacie:
    1. czy ktoś z szanownych forumowiczów się wybiera
    2. czy ktoś był na poprzednich edycjach
    3. jeśli był to chętnie przytulę garść dobrych rad :)
    w szczególności:
    - najlepsza trasa z w-wy (planuję wyjazd środa 09.09.09), myślałem o
    Katowice - Bielsko - Bratysława - Wiedeń - Graz
    - ile czasu powinno się przeznaczyć na dojazd (XVS 1100 solo więc
    przelotowo 120 - 130km/h)
    - jak z noclegami na miejscu (pensjonaty, hotele, pola namiotowe)
    - każda inna przydatna informacja

    dzięki
    jesz

  • 2. Data: 2009-09-01 10:05:50
    Temat: Re: Faaker See 8-13 września 2009
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    jesz pisze:
    > witam,
    > mam kilka pytań dotyczących jak w temacie:
    > 1. czy ktoś z szanownych forumowiczów się wybiera

    Dwoch ode mnie sie wybiera.

    http://www.europeanbikeweek.com/en/home.asp

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-09-01 11:28:48
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-01 09:16:10 +0200, jesz <m...@w...pl> said:

    > - najlepsza trasa z w-wy (planuję wyjazd środa 09.09.09), myślałem
    > o Katowice - Bielsko - Bratysława - Wiedeń - Graz
    > - ile czasu powinno się przeznaczyć na dojazd (XVS 1100 solo więc
    > przelotowo 120 - 130km/h)

    Cały dzień. W zeszłym roku z Grazu wyjechałem ok 13, w domu byłem o 3
    w nocy, z tym że na Słowacji trafiłem w jakieś koszmarne objazdy, a 2/3
    drogi miałem w deszczu i poniżej 10 Ceee. No i od granicy ze Słowacją
    do prawie samego Wiednia jeden wielki plac budowy ale pewnie się już z
    tym uporali

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco