  • 1. Data: 2009-08-31 23:25:22
    Temat: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    09,Sprzedaja_zestawy_do____wyludzania_ubezpieczen.ht
    ml

    "Mam do zaoferowania komplet uszkodzonych części od motocykla Honda
    CBR1000rr. (...) dorzucę jeszcze kilka połamanych plastików, w kolorze
    czerwonym lub niebieskim do wyboru, tak żeby wszystko wyglądało
    wiarygodnie"

    Reszta pod linkiem.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 2. Data: 2009-09-01 07:06:11
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Jasio pisze:
> [...]
    > CBR1000rr. (...) dorzucę jeszcze kilka połamanych plastików, w kolorze
    > czerwonym lub niebieskim do wyboru, tak żeby wszystko wyglądało

    Tja, jakby "rzeczoznawcy" i "biegli sadowi" naprawde sie znali na swojej
    robocie a nie mieli wiedze techniczna w wiekoszosci na poziomie WSKi, to
    by takich przekretow nie bylo. M.in. dlatego stawki OC i AC idea w gore
    przez takie "numery" :/

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 3. Data: 2009-09-01 10:26:36
    Od: "Tmk" <n...@m...pl>

    "Tego typu handel odbywa się w majestacie prawa"

    Bandyckie zmuszanie ludzi do kupowania OC też odbywa się w majestacie prawa.

  • 4. Data: 2009-09-01 10:49:27
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tmk" napisał w wiadomości
    > "Tego typu handel odbywa się w majestacie prawa"
    >
    > Bandyckie zmuszanie ludzi do kupowania OC też odbywa się w
    > majestacie prawa.

    Rozumiem, że najchętniej stawałbyś z otwartą przyłbicą i uchylonym
    portfelem wobec każdej malutkiej stłuczki, która może Cię kosztować
    10x tyle co roczne OC, taaak?
    Rozwiń, proszę, co miałeś na myśli.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 5. Data: 2009-09-01 10:58:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tmk pisze:
    > "Tego typu handel odbywa się w majestacie prawa"
    >
    > Bandyckie zmuszanie ludzi do kupowania OC też odbywa się w majestacie
    > prawa.

    w głowi Ci się coś popieprzyło? powinni jeszcze dorzucić obowiązkowe OC
    dla rowerzystów. toż na motocykl to tylko ~100pln. ja pierdykam.
    sprzedaj motocykl, jak Cie nie stać.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 6. Data: 2009-09-01 11:00:51
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 1 Wrz, 12:58, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > w głowi Ci się coś popieprzyło? powinni jeszcze dorzucić obowiązkowe OC
    > dla rowerzystów. toż na motocykl to tylko ~100pln. ja pierdykam.
    > sprzedaj motocykl, jak Cie nie stać.

    Gdzie masz tak tanio?

    --
    Artur

  • 7. Data: 2009-09-01 11:07:51
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > Gdzie masz tak tanio?

    W PZU ? Stowa to i tak cos drogo. Ja za caly rok place cos kolo 65 pln.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-09-01 11:08:29
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 1 Sep 2009 04:00:51 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Artur Zabroński
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Gdzie masz tak tanio?

    Sprawdz w PZU, ja place mniej niz 100zl.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 9. Data: 2009-09-01 11:15:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > Gdzie masz tak tanio?

    a ile jest w PZU?

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 10. Data: 2009-09-01 11:16:38
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > W PZU ? Stowa to i tak cos drogo. Ja za caly rok place cos kolo 65 pln.

    ale ze zniżkami. ja 80pl chyba, w tym 30pln NNW. full znizki. niestety
    nie mam gdzie sprawdzić ile placilem :(

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo