  • Data: 2009-02-15 09:46:39
    Temat: Nocna pobudka z iboa ERA
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> szukaj wiadomości tego autora

    Zachcialo mi sie wczoraj sprawdzic biling na i-BOA ERY. No i rano, w
    poludnie i wieczorem probowalem zalogowac sie do serwisu. ale ciagle nei
    przychodzilo mi haslo jednorazowe. Dalem sobie na luz. Ale chyba sie
    zemscili, ze chcialem sie zalogowac bo w nocy kolo 2 zaczely przychodzic mi
    co kilka minut te smsy i zrobili mi pobudke.
    Co za siec. Nie wspominajjac o tym, ze nie udalo sie zalogowac do iboa to po
    co jeszcze wysylac smsmy ktore juz dawno stracily waznosc (o godzinie nie
    wspomne) ?

    Fantom