  • 1. Data: 2009-03-04 20:50:55
    Temat: Nokia 6650 eksport kontaktów
    Od: ShrekPl <b...@g...com>

    Witam

    Spędziłem kilka godzin nad przygotowaniem pliku cvs. Wyeksportowałem
    sobie przykladowy rekord za pomocą aktualnego programu NPCSuite,
    opracowałem kontakty w/g wzoru w excelu, dodalem cudzyslowia bo
    oczywiscie kazdy program inaczej definiuje cvs, zaimportowalem, i...
    Zamiast nazwisk mam imiona, sa w prawdzie nr telefonow ale nie
    wszystkie, danych dodatkowych brak. Slowem kiszka. Proszę o rade. Jak
    sobie z tym poradzic?

    Dziekuje