  • 1. Data: 2009-03-04 22:28:12
    Temat: e51 i przypisanie dzwięku
    Od: marek <m...@o...pl>

    Witam,
    ostatnio chyba za dużo eksperymentuje z nokią e51, a może to tylko
    kwestia jakiegoś przestawienia, ale do rzeczy!

    Chcąc przystosować profil np. Ogólny wybieram:
    Menu> Narzędzia> Profile> Ogólny> Opcje> Przystosuj.
    Następnie wybieram np. Sygnał odbioru wiadomości> Opcje> Zmień i na
    ekranie pojawia mi się :
    - Pobór dźwięków
    - Nie

    Nie mam możliwości grzebania po karcie.
    Mogę oczywiście z drugiej strony, czyli najpierw w odtwarzaczu muzyki
    wybrać plik a następnie przypisać do profilu, ale już do wiadomości nie
    da rady ;|
    dziwna sprawa, czy ktoś z Was spotkał się z tym i wie jak to rozwiązać?

    Ps.
    Przywrócenie ustawień fabrycznych odpada :)

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 2. Data: 2009-03-06 15:47:02
    Temat: Re: e51 i przypisanie dzwięku
    Od: marek <m...@o...pl>

    marek pisze:
> [...]
    > Menu> Narzędzia> Profile> Ogólny> Opcje> Przystosuj.
    > Następnie wybieram np. Sygnał odbioru wiadomości> Opcje> Zmień i na

    Okazało się że mam jakiś temat graficzny który nie pokazuje wszystkich
    funkcji ;)

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl