  • 1. Data: 2009-02-20 22:31:58
    Temat: Nokia E51 - czyszczenie rejestru instalacji?
    Od: "Mrozny Gandi" <m...@w...pl>

    Witam,
    jak można w Nokii E51 wyczyścić rejestr instalacji? Trochę wpisów już tam
    się nazbierało i przydałoby się je pousuwać. Telefon jest z oryginalnym
    softem Ery. Wiem, że na pewno rejestr wyczysci się poprzez wgranie nowego
    oprogramowania, ale to nie wchodzi w rachubę. Może jest jakiś inny sposób?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-21 17:32:09
    Temat: Re: Nokia E51 - czyszczenie rejestru instalacji?
    Od: Pol189 <p...@p...fm>

    Mrozny Gandi napisał(a) :
> [...]
    > oprogramowania, ale to nie wchodzi w rachubę. Może jest jakiś inny sposób?

    reset telefonu (znaczy się format).
    Zrób kopie danych i potem je przytruć... W sumie wszystko...

    Zajrzyj jeszcze www.nokia-e51.net.

    pozdrawiam