  • 1. Data: 2009-02-20 18:17:54
    Temat: [MOVA] 11 minutek
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

  • 2. Data: 2009-02-20 18:23:03
    Temat: Re: [MOVA] 11 minutek
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

  • 3. Data: 2009-02-21 10:02:44
    Temat: Re: [MOVA]
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2009-02-21 18:32:45
    Od: crazy <c...@g...pl>

  • 5. Data: 2009-02-21 22:45:30
    Od: Andrzej Podenkiewicz <k...@o...pl>

  • 6. Data: 2009-02-22 09:14:14
    Temat: Re: [MOVA] 6min
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    do 02.03.2009
    320859141327

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2009-02-23 16:55:06
    Temat: Re: [MOVA & MOBILE]
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Andrzej Podenkiewicz ni au koto ha itsumo tanosii

    > 312679659890
    >
    > 4 minuty
    > do 02.03.2009

    XHXBWQOETYW. Z tym że nie mam pojęcia ile minut i do kiedy ważne.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 8. Data: 2009-02-26 07:16:29
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    ALEX Lodzermensch napisał(a):

    > XHXBWQOETYW. Z tym że nie mam pojęcia ile minut i do kiedy ważne.

    Te, mądrala, Ubuntu już opanowałeś?

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 9. Data: 2009-02-26 12:02:20
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Dominik & Co ni au koto ha itsumo tanosii

    > Te, mądrala, Ubuntu już opanowałeś?

    NTG

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 10. Data: 2009-02-26 12:30:48
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    > NTG

    Ta, twoje było bardzo TG :-)