    From: l...@g...com
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Nokie E65 vs E66
    Date: Thu, 12 Feb 2009 10:54:34 -0800 (PST)

    Witam grupowiczów,

    Noszę się z zamiarem zmiany mojego starego telefonu Siemens S60, na
    jeden z
    wymienionych w temacie. Z tego co wypatrzyłem w specyfikacji
    (http://www.phonegg.com/compare/22/Nokia-E66-vs-Noki
    a-E65.html), Nokia
    E66
    jest wyposażona w większą pamięć, akcelerometr, aparat z lepszą
    rozdzielczością, nieco nowszy Symbian, obsługa HSDPA, GPS, Bluetooth
    v2.0,
    radio.
    Czego brakuje mi obecnie w telefonie, to możliwości przeglądania
    dokumentów,
    np. doc czy pdf, dobrego organizera, dostępu do WWW i poczty.
    Rozważałem też
    zakup np. Samsung Omnia, ale według mnie ma jedną "wadę" - cokolwiek
    trzeba
    zrobić w tym telefonie, zawsze trzeba gapić się w ekran.

    Czytałem już kilka recenzji o modelach e56 i 66, m.in. na symbianos.pl
    ale
    nie ma to jak bezpośrednie odczucia użytkowników. Czy możecie z
    własnego
    doświadczenia powiedzieć coś więcej na temat tych telefonów? Jak
    ogólnie
    sprawuje się Symbian oraz jak obie Nokie sprawdzają się jako telefony?

    Będę wdzięczny za wszelskie sugestie, porady i wskazówki.

    Pozdrawiam,
    Łukasz.