  • 1. Data: 2009-02-06 14:23:51
    Temat: Noebook z Atom N270
    Od: "WebSmok" <w...@w...pl>

    Zakładając, że mam do wyboru:
    Toshiba HB100-111, Acer One, Asus EEE-1000H, MSI WIND U100, Lenovo S10,
    Aristo PICO i300 itd.
    Który z nich jest najmocniejszy, najwydajniejszy jednym słowem najbardziej
    dopracowany? Chętnie poznam wasze opinie na ich temat lub przejrzę testy z
    nimi w rolach głównych...
    Pozdrawy
    WebSmok

  • 2. Data: 2009-02-06 14:28:51
    Temat: Re: Noebook z Atom N270
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "WebSmok" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dopracowany? Chętnie poznam wasze opinie na ich temat lub przejrzę testy z

    EeePc najdłużej pracuje na bateriach, poza tym W zasadzie Asus, msi i aristo
    (aristo to msi wind) są prawie identyczne, jak dla mnie asus ma najlepszy
    design i jakość plastików

  • 3. Data: 2009-02-06 15:47:11
    Od: "FOX33" <x...@x...pl>

    Samsung NC10. Dobra jakość wykonania, ładny design i do 8h na baterii
    (typowe użytkowanie ok 6h). Rozbudowa RAMu nie wymaga otwierania obudowy,
    dobra klawiatura (klawisze wielkości 93% standardowych), touchpad z obsługą
    gestów i trybem impact przez co łatwo poruszać kursorem po całym ekranie, b.
    cichy, dobre oprogramowanie do zarządzania energią.

    FOX33

  • 4. Data: 2009-02-06 17:26:21
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** WebSmok <w...@w...pl> wrote:

    > Zak?adaj?c, ?e mam do wyboru: Toshiba HB100-111, Acer One, Asus EEE-1000H,
    > MSI WIND U100, Lenovo S10, Aristo PICO i300 itd. Kt?ry z nich jest
    > najmocniejszy, najwydajniejszy jednym s?owem najbardziej dopracowany? Ch?tnie
    > poznam wasze opinie na ich temat lub przejrz? testy z nimi w rolach
    > g??wnych... Pozdrawy WebSmok

    Ostatnio stałem przed tym wyborem i padło na Lenovo S10. Jestem zadowolony.
    Komputerek jest zajebiście wykonany, nawet powiedziałbym powyżej ogólnych
    standardów Lenovo - wszystko jest ładnie przemyślane, wygląda niebrzydko (mowa
    oczywiście o czarnym, komputer może być dowolnego koloru byleby był to czarny
    kolor), jest miły w dotyku i całkiem wygodny jak na te gabaryty. ;)

    Jeżeli chodzi o parametry to ma +/- to samo co pozostałe modele wymienione
    modele. Wydajności się po żadnym z nich nie spodziewaj - we wszystkich jest
    porównywalna. Na plus (co u mnie przeważyło) jest gigabitowy ethernet oraz slot
    ExpressCard - u mnie na modem z Orange (zarówno EEE jak i Samsung są dostępne
    na polskim rynku z wbudowanymi modemami ale te modemy mają simlocka z innych
    niż moja sieć. Więc to przeważyło.

    Do wad zaliczyłbym fakt, że obecnie jest dostępny (Lenovo S10) jedynie z 3
    komórkową baterią - u mnie wydala to na tym 2,5h z odpalonym wifi czy modemem i
    ostrym oszczędzaniem energii (wyświetlacz przyćmiony itd.). Baterie 6 komórkowe
    będą dostępne niebawem.

    Jeżeli nie musisz od razu to warto też poczekać na LG X110 lub w ogóle na
    Nvidia Ion - jak pojawią się netbooki na Ion to one będą kopały dupę jeżeli
    chodzi o wydajność:
    http://hothardware.com/Articles/NVIDIA-Ion-Reference
    -PC-Platform-Performance-Deep-Dive-/

    A no Aristo nie tykaj... :) Ogólnie to większość tych netbooków możesz obejrzeć
    i pomacać w jakimś MediaMarku czy czymś podobnym...

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 5. Data: 2009-02-06 18:11:42
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Przeglądnij http://www.aspire1.pl

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 6. Data: 2009-02-06 19:12:13
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Konrad Kosmowski pisze:

> [...]
    > oczywiście o czarnym, komputer może być dowolnego koloru byleby był to czarny
    > kolor), jest miły w dotyku i całkiem wygodny jak na te gabaryty. ;)

    Mam go od dwóch dni i powiem dokładnie to samo.
    Co prawda z baterią nie zaszaleję ale też czekam na 6-cio komorówki. :)

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 7. Data: 2009-02-06 19:38:47
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > dopracowany? Chętnie poznam wasze opinie na ich temat lub przejrzę testy z

    Samsung NC10.

    zyga

  • 8. Data: 2009-02-06 20:05:31
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Flo <f...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Mam go od dwóch dni i powiem dokładnie to samo. Co prawda z baterią nie
    > zaszaleję ale też czekam na 6-cio komorówki. :)

    Odpaliłeś sobie VeriFace? Mała rzecz a cieszy. ;)
    http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.
    do?sitestyle=lenovo&lndocid=MIGR-71709

    Oczywiście bezpieczne to to nie jest (wystarczy mu podłożyć fotografię), ale do
    takiego luźnego blokowania komputerka osobistego wystarczy. :)

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 9. Data: 2009-02-06 20:19:30
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 6.2.2009, FOX33 napisał(a):

> [...]
    > gestów i trybem impact przez co łatwo poruszać kursorem po całym ekranie, b.

    Zgoda.

    > dobre oprogramowanie do zarządzania energią.

    Próbowałeś uruchomić bez praw administratora?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 10. Data: 2009-02-06 20:23:08
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 6.2.2009, WebSmok napisał(a):

> [...]
    > dopracowany? Chętnie poznam wasze opinie na ich temat lub przejrzę testy z

    Moja "lepsza połówka" stała niedawno przed podobnym wyborem. Bawiła się
    (też miałem okazję) 2, 3, 4 i jeszcze jakimś innym EEE. Wybrała Samsung
    NC10 i popieram wybór - sprzęt świetny, mam parę zastrzeżeń do softu od
    Samsunga, ale i tak pewnie niewielu będzie go używać.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/