  • 1. Data: 2022-11-22 02:38:42
    Temat: Nowy prezes TVP
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Panie prezesie. Kiedy wreszcie zniknie z TVP discopolowy chłam??? Zenek,
    Norbi i im podobne gówno? To ma być wysoka kultura? A stękające i kwękające
    panienki eeeee ustawa, eeee wiadomości kiedy zostaną wywalone na zbite
    buźki?

    Pzdr

  • 2. Data: 2022-11-23 13:11:14
    Temat: Re: Nowy prezes TVP
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 22.11.2022 o 02:38, Kamil pisze:
> [...]
    > Zenek, Norbi i im podobne gówno? To ma być wysoka kultura? A stękające
    > i kwękające panienki eeeee ustawa, eeee wiadomości kiedy zostaną

    Zdaje się prezes nie od tego aby widzowi robić dobrze a od zarabiania
    kasy dla spółki. Discopolo, głupawe serialiki, debilne szoły zapożyczane
    z zachodnich ogłupiaczy widza i   powtórki to dzisiaj główne dania
    telewizji, każdej telewizji. Kurski chociaż dołożył do tego sport.

  • 3. Data: 2022-11-23 17:18:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Przełącz się na ambitne programy w tvn ;-)

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: