  • 1. Data: 2022-11-22 02:38:42
    Temat: Nowy prezes TVP
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Panie prezesie. Kiedy wreszcie zniknie z TVP discopolowy chłam??? Zenek,
    Norbi i im podobne gówno? To ma być wysoka kultura? A stękające i kwękające
    panienki eeeee ustawa, eeee wiadomości kiedy zostaną wywalone na zbite
    buźki?

    Pzdr

  • 2. Data: 2022-11-23 13:11:14
    Temat: Re: Nowy prezes TVP
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 22.11.2022 o 02:38, Kamil pisze:
> [...]
    > Zenek, Norbi i im podobne gówno? To ma być wysoka kultura? A stękające
    > i kwękające panienki eeeee ustawa, eeee wiadomości kiedy zostaną

    Zdaje się prezes nie od tego aby widzowi robić dobrze a od zarabiania
    kasy dla spółki. Discopolo, głupawe serialiki, debilne szoły zapożyczane
    z zachodnich ogłupiaczy widza i   powtórki to dzisiaj główne dania
    telewizji, każdej telewizji. Kurski chociaż dołożył do tego sport.

  • 3. Data: 2022-11-23 17:18:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Przełącz się na ambitne programy w tvn ;-)

  • 4. Data: 2022-11-30 23:59:55
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał:

    > Przełącz się na ambitne programy w tvn ;-)

    Podziwiam Wasz stoicki spokój i kulturę. Czy to jednak nie oznacza
    rezygnacji z działania, lecz godzenia sie na chłam w TVP?

    Pzdr

  • 5. Data: 2022-12-01 11:43:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-30-listopada-2022 o 23:59, Kamil pisze:
    > Podziwiam Wasz stoicki spokój i kulturę. Czy to jednak nie oznacza
    > rezygnacji z działania, lecz godzenia sie na chłam w TVP?

    Na kogo głosowałeś w wyborach?

    Czy Ty coś zrobiłeś aby było lepiej?

  • 6. Data: 2022-12-14 04:27:02
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał:

    > Na kogo głosowałeś w wyborach?

    Na PiS.

    > Czy Ty coś zrobiłeś aby było lepiej?

    A Ty na kogo głosowałeś? Pewnie na konfederację.

    Pzdr

  • 7. Data: 2022-12-14 04:42:58
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał:

    > Przełącz się na ambitne programy w tvn ;-)

    Oglądam prawie wszystkie stacje, oprócz TVN ze względu na potwora z wielką
    mordą, który tam często się pojawia.

    http://kamil100.refy.pl/Pliki/Potwor.jpg

    Pzdr