  • 1. Data: 2022-06-13 21:32:15
    Temat: Prośba - EPG w TV5
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    Może jednak ktoś pomoże?

    Na astrze 19.2 są dwa programy francuskie o nazwie TV5 monde.
    Jeden ma podtytuł "Europe", drugi "France Belgique Suisse Monaco"
    Pierwszy z nich ma porządne EPG, które pokazuje wszystkie pozycje na
    kilka dni naprzód, drugi ma EPG opisujące tylko program bieżący i następny.
    Znaczy - tak jest na moim odbiorniku.

    Czy u was też tak jest, czy to problem softu mojego odbiornika?

    --
    J.R.

  • 2. Data: 2022-06-14 12:08:49
    Temat: Re: Prośba - EPG w TV5
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "J.R." napisał:

    > Czy u was też tak jest, czy to problem softu mojego odbiornika?

    Na 99% to nadawca olewa EPG. Np. w polskiej wersji Tele 5 na Hotbirdzie EPG
    jest najczęściej od czapy, czyli bez sensu. Czasami jest dobrze. Napisałem
    do nich, odpowiedzieli, że maja trudności techniczne ble, ble...

    pzdr

  • 3. Data: 2022-06-14 17:29:38
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    W dniu 2022-06-14 o 12:08, Kamil pisze:

    > Na 99% to nadawca olewa EPG. Np. w polskiej wersji Tele 5 na Hotbirdzie
    > EPG jest najczęściej od czapy, czyli bez sensu. Czasami jest dobrze.
    > Napisałem do nich, odpowiedzieli, że maja trudności techniczne ble, ble...

    Ten sam nadawca, dwa programy o tej samej nazwie, jeden ma EPG w
    porządku, drugi nie...

    --
    J.R.