  • 1. Data: 2009-08-28 12:27:59
    Temat: Numery IP PI
    Od: Bartosz Nowicki <w...@n...to>

    Czy jako właściciel klasy numerów IP PI mogę ją sprzedać innemu podmiotowi?

  • 2. Data: 2009-08-28 12:56:06
    Temat: Re: Numery IP PI
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Bartosz Nowicki wrote:
    > Czy jako właściciel klasy numerów IP PI mogę ją sprzedać innemu podmiotowi?

    jako adresów - nie możesz.
    Ale możesz zrobić taki numer, że np sprzedać część firmy wraz z
    adresacją. Czyli np masz hosting i sprzedajesz ten hosting wraz z pulą
    adresów, albo sprzedajesz część sieci radiowej z tymi adresami.
    A to czy ów przedmiot sprzedaży nie jest wyssany z palca to już inna bajka.

    Musisz mieć taką umową zeskanowaną dla RIPE żeby to przeszło.

    Marcin