  • 1. Data: 2010-10-15 20:13:49
    Temat: O2
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Czy w Polsce działa sieć telefonii komórkowej O2?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2010-10-15 21:29:36
    Temat: Re: O2
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > spytaj na pl.misc.telefonia.GSM

    Dzięki

  • 3. Data: 2010-10-17 10:02:11
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    --
    ((o))
    ((+))

  • 4. Data: 2010-10-17 18:56:00
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Tata napisał:
    > Czy w Polsce działa sieć telefonii komórkowej O2?

    Gdzieniegdzie.
    U mnie akurat działa, O2-de, tak się przedstawia.
    ;P

  • 5. Data: 2010-10-20 10:54:59
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Czy w Polsce działa sieć telefonii komórkowej O2?
    >
    > Z poważaniem
    > MJ

    Spytaj mamy, bo to nie ta grupa.
    Jednak odpowiem, że nie działa, a gdyby chciała to wystąpiłby konflikt
    nazwowy z pewnym portalem internetowym.

  • 6. Data: 2010-10-21 11:03:10
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik szparag napisał:
    > Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Spytaj mamy, bo to nie ta grupa.
    > Jednak odpowiem, że nie działa, a gdyby chciała to wystąpiłby konflikt
    > nazwowy z pewnym portalem internetowym.

    Jaki konflikt - tleniacza by kupili i tyle :-)

    Przemek

  • 7. Data: 2010-10-21 14:20:31
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:i9p6lg$98n$1@inews.gazeta.pl...

    > Jaki konflikt - tleniacza by kupili i tyle :-)

    Play jakoś nie kupił dystrybutora gier ;)

  • 8. Data: 2010-10-21 21:16:14
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik szparag napisał:
    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    > wiadomości news:i9p6lg$98n$1@inews.gazeta.pl...

    > Play jakoś nie kupił dystrybutora gier ;)

    Ale dziwne, że dystrybutor nie opchnął chociaż swojej alternatywnej
    domeny http://www.play.com.pl :-).

    A o2.pl ma w sumie bardziej telekomunikacyjny aspekt swojej
    działalności tzn. tlenofon + komunikator. Można by zrobić circa about to
    samo co Gadułer, tylko lepiej :-).

    Przemek