  • 371. Data: 2009-07-22 23:16:10
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Virck" napisał
    > Wzialem go na ostatni weekend i wczoraj szybko oddalem....Po pierwsze
    > wymiary...To jest cegla..Ani to compact ani lustrzanka...taki dziwolag dla
    > kolekcjonerow pasjonatow....Mialem w zestawie z tym zoomikiem...Swietna
    > ostrosc na szerokim i bardzo przecietna na dluzszej ogniskowej
    > (miekki)...Przy 800 ISO bardzo male szumy...Swietna jakosc filmow w
    > HD..Najlepsza jaka widzialem z aparatow cyfrowych....Nie byl wart tych
    > $800 dlatego wrocil do sklepu....

    A jakie wrażenia z LCD ?
    Da się na tym ocenić ostrość, np. przy manualnym ostrzeniu ?
    Jaki jest AF, ewidentnie kompaktowy czy dSLRowy ?

    adam

  • 372. Data: 2009-07-22 23:16:10
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mikolaj Machowski" napisał

    > O tym mówili już parę miesięcy temu więc nic specjalnie nowego.

    Poważnie ?
    Nic takiego nie pamiętam, musiało mi umknąć choć starałem się śledzić losy
    MFT od chwili poczęcia ; )

    adam

  • 373. Data: 2009-07-23 05:49:00
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "adam" <j...@o...maile.com> wrote in message
    > Użytkownik "Virck" napisał
    >
    > A jakie wrażenia z LCD ?
    > Da się na tym ocenić ostrość, np. przy manualnym ostrzeniu ?
    > Jaki jest AF, ewidentnie kompaktowy czy dSLRowy ?

    LCD fajny, duzy....Nie da sie w ostrym swietle...Bez wizjera sie nie
    obejdzie...
    AF raczej kompaktowy...Trudno mi to oceniac przez wizjer LCD....

  • 374. Data: 2009-07-23 09:51:39
    Od: George <j...@N...plieth.com>

    XX YY pisze:

    > aparat bez przyzwoitego celownika chocby lunetkowego...
    Celownik lunetkowy jest (mi nie przeszkadza, że nakładany na sanki), ale
    dla mnie porażką jest to, że on działa tylko dla obiektywu 17 mm. W ten
    sposób użyteczność tego korpusu równa jest użyteczności nawet
    najlepszego aparatu, ale ze stałką.
    Jurek PL.

    --
    http://plieth.com

  • 375. Data: 2009-07-23 11:04:07
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Virck" napisał

    > LCD fajny, duzy....Nie da sie w ostrym swietle...Bez wizjera sie nie
    > obejdzie...
    > AF raczej kompaktowy...Trudno mi to oceniac przez wizjer LCD....

    No to trochę podobne odczucia co w tej recenzji:
    http://theonlinephotographer.typepad.com/the_online_
    photographer/2009/07/olympus-ep1-pen-review.html
    Nawet AF w E-P1 zyskał nowy akronim - AFA - autofocus attempt ; )

    adam

  • 376. Data: 2009-07-23 14:02:10
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    adam napisał:
    > Użytkownik "Mikolaj Machowski" napisał

    > Poważnie ?
    > Nic takiego nie pamiętam, musiało mi umknąć choć starałem się śledzić losy
    > MFT od chwili poczęcia ; )

    Tak, było w jednym wywiadzie na dpreview, że planują zarówno OVF jak EVF
    doczepiany na stopce. Dawno temu to było, więc możesz nie pamiętać ;)

    m.
    --
    Histories are more full of examples of the fidelity of dogs
    than of friends - Alexander Pope