  • 1. Data: 2009-06-16 08:03:45
    Temat: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Hej !

    Opisy i sample juz dostepne, aparacik niezly, tylko z tym flashem do konca
    do mnie nie przemawia pomysl. Nawet firmowa lampa do tego modelu nie jest
    odchylana !

    Spojrzcie:

    http://www.dpreview.com/previews/olympusep1/

  • 2. Data: 2009-06-16 08:24:03
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: Marx <M...@n...com>

    Adameck pisze:
> [...]
    > do mnie nie przemawia pomysl. Nawet firmowa lampa do tego modelu nie jest

    no i da sie
    Marx

  • 3. Data: 2009-06-16 08:25:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Adameck pisze:
    > http://www.dpreview.com/previews/olympusep1/

    Małe ale bez rewelacji, znowu za silny filtr aa. Cienie trochę piszczą,
    pewnie w 100iso jest lepiej, ale nie ma przykładów. W sumie śliczne z
    tego 6Mpx, aparat super dla kogoś, kto nie lubi szopa - można sobie
    poustawiać ładne gotowce. Nareszcie filtr dolnoprzepustowy dla chromy w
    skrajnie wysokich iso, coś co powinno być zaimplementowane 10 lat temu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-06-16 08:28:30
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adameck wrote:

> [...]
    > do mnie nie przemawia pomysl. Nawet firmowa lampa do tego modelu nie jest

    Wygląda fantastycznie, cena też znośna jak na premierę. Sigma nie istnieje, LX3 też.

  • 5. Data: 2009-06-16 08:34:39
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Adameck pisze:
> [...]
    > do mnie nie przemawia pomysl. Nawet firmowa lampa do tego modelu nie jest

    Aparat mi się podoba, tylko jak widzę, to obiektywów do niego brak, bo z
    tymi z lustrzanek wygląda dość karykaturalnie, a z tego, co mi się
    wydaje, to na tych zdjęciach są standardowe zoomy (14-45 albo 14-50 i
    jakiś standardowy OM).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-06-16 08:47:36
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Paweł W. wrote:

> [...]
    > tymi z lustrzanek wygląda dość karykaturalnie, a z tego, co mi się
    > wydaje, to na tych zdjęciach są standardowe zoomy (14-45 albo 14-50 i

    Na razie jest 14-42 i 17. Zoom uniwersalny można wziąć z G1, brakuje tylko
    stałki 12mm.

  • 7. Data: 2009-06-16 09:18:07
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Wygląda fantastycznie, cena też znośna jak na premierę. Sigma nie
    > istnieje, LX3 też.

    gdzie ty widzisz cene?
    Marx

  • 8. Data: 2009-06-16 09:38:25
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Marx wrote:

    > gdzie ty widzisz cene?

    Na amazonie.

  • 9. Data: 2009-06-16 09:40:42
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 16 Cze, 11:18, Marx <M...@n...com> wrote:

    > gdzie ty widzisz cene?

    MarxOlympus E-P1 Kit wird ab Juli 2009 zu einem empfohlenen
    Verkaufspreis von
    799 EDuro (UVP) erhältlich sein.
    Pozdrawiam StaM

  • 10. Data: 2009-06-16 09:46:17
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Adameck wrote:
> [...]
    >
    > Opisy i sample juz dostepne, aparacik niezly, tylko z tym flashem do
    > konca do mnie nie przemawia pomysl. Nawet firmowa lampa do tego

    Nawet na polskiej stronie Olympusa jest:
    http://www.partner.olympus.pl/2009.06.16_E-P1_Olympu
    s_Pen_Micro_Four_Thirds.html

    --
    pozdrawiam