  • 1. Data: 2009-06-18 14:33:26
    Temat: adres strony http i www
    Od: docxxx <s...@g...com>

    Witajcie
    Czy moglibyscie wytlumaczyc mi czym rozni sie adres strony:

    www.adres.pl

    http://.adres.pl

    Chodzi o to, ze gosc ma strone z http:// (bez www) i nie mozna wejsc
    na nia przez www. Czy mozna to jakos zmienic?

  • 2. Data: 2009-06-18 23:37:04
    Temat: Re: adres strony http i www
    Od: Krzysztof Warunek <k...@w...pl>

    docxxx pisze:
    > Witajcie
    > Czy moglibyscie wytlumaczyc mi czym rozni sie adres strony:

> [...]

    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.domena.pl$
    RewriteRule ^(.*)$ "http\:\/\/domena\.pl\/" [R=301,L]

    .htaccess

    poza tym: http://no-www.org

    --
    pozdrawiam,

    Krzysztof Warunek

    *In specialibus generalia quaerimus*

  • 3. Data: 2009-06-19 05:15:29
    Od: Grzesiek <f...@i...tld>

    docxxx pisze:
    > Witajcie
    > Czy moglibyscie wytlumaczyc mi czym rozni sie adres strony:

> [...]
    Oprócz odpowiedzi z rewritem generalnie www to rekord CNAME w dns czyli
    alias. Zazwyczaj występuje chociaż nie zawsze. Trzymanie dwóch adresów
    bywa problematyczne i jest tak samo potrzebne jak te dwa slashe (do
    czego się swego czasu TBL przyznał).

  • 4. Data: 2009-06-19 06:16:34
    Od: docxxx <s...@g...com>

    Dziekuje

  • 5. Data: 2009-06-19 06:48:27
    Od: Adam <a...@o...pl>

    docxxx wrote:
    > Witajcie
    > Czy moglibyscie wytlumaczyc mi czym rozni sie adres strony:

> [...]
    A co trzeba zrobić w moim przypadku:
    - mam jedną stronę u provider'a w katalogu public_html
    - dołożyłem w podkatalogu stronę z inną domeną czyli:
    = główna domena: glownadomena.pl
    = druga domenta: drugadomena.pl to jest to samo co glownadomena.pl/xxx

    Następnie w ustawieniach konta WWW dodałem drugadomenta.pl że ma
    wskazanie na public_html i podkatalog xxx

    Efekt mam taki, że jak wpiszę http://www.drugadomena.pl lub
    www.drugadomena.pl to otwiera mi się prawidłowa strona ale jak wpiszę
    http://drugadomena.pl to otwiera mi się strona http://glownadomena.pl

    A mi nie zależy na tym aby tak się działo gdyż to są dwie różne strony???

  • 6. Data: 2009-06-21 22:54:46
    Od: "Tash" <t...@o...pl>

    Musisz sprawdzić w ustawieniach konta i dodatkowo w panelu czy masz wszystko
    dobrze poustawiane.

    Ewentualnie zmienic rekordy CNAME.
    http://montaz-instalacji-gazowych.pl
    http://nomar.boo.pl

  • 7. Data: 2009-08-27 18:06:36
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Thursday 18 June 2009 16:33, docxxx wrote:
    > Czy moglibyscie wytlumaczyc mi czym rozni sie adres strony:

> [...]

    adres.pl to nazwa domeny, natomiast www.adres.pl to nazwa hosta "www" w
    domenie "adres.pl". To dwie różne rzeczy.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste