  • 1. Data: 2009-06-17 22:34:10
    Temat: Program wysiwyg dla div
    Od: "sado4dnow" <s...@w...pl>

    Witam,

    Jaki polecicie program do stworzenia prostej strony w utf8 na div w trybie
    WYSIWYG?
    Do tworzenia stron na tabelkach jest ich sporo, dla div mam kłopot....

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-06-18 11:33:07
    Temat: Re: Program wysiwyg dla div
    Od: "ppp" <p...@p...onet.pl>

    Style Master 4.6 - w programie jest kilkanascie gotowtch szablonow, ktore mozna
    edytowac (File --> New --> New from Template)

    http://www.westciv.com/style_master/product_info/ind
    ex_win.html

    TopStyle4 - http://www.topstyle4.com/

  • 3. Data: 2009-06-18 16:15:39
    Od: "sado4dnow" <s...@w...pl>

    A czy ktoś zna coś z open source ?

  • 4. Data: 2009-06-18 18:56:06
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Wed, 17 Jun 2009 23:34:10 +0100, sado4dnow <s...@w...pl> wrote:

    > Jaki polecicie program do stworzenia prostej strony w utf8 na div w
    > trybie WYSIWYG?
    > Do tworzenia stron na tabelkach jest ich sporo, dla div mam k?opot....

    Będzie ciężko, bo prawidłowy HTML ma opisywać tylko strukturę dokumentu,
    która jest prawie niezależna od jego wyglądu. To prawie jak wizualna
    edycja rzeczy niewidocznych :)

    Generowanie sensownego CSS przez tego typu programy jest też bardzo trudne
    - CSS ma opisywać ogólne reguły, a WYSIWYG działa na konkretnych
    elementach, które mu wskażesz.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 5. Data: 2009-06-18 23:48:49
    Od: Krzysztof Warunek <k...@w...pl>

    porneL pisze:

    > Będzie ciężko, bo prawidłowy HTML ma opisywać tylko strukturę dokumentu,
    > która jest prawie niezależna od jego wyglądu. To prawie jak wizualna
    > edycja rzeczy niewidocznych :)

    true

    > Generowanie sensownego CSS przez tego typu programy jest też bardzo
    > trudne - CSS ma opisywać ogólne reguły, a WYSIWYG działa na konkretnych
    > elementach, które mu wskażesz.

    treść strony jest zawarta w jakiś opisujących ją ramach (span,div,li,ph
    itd), na których działa też WYSIWYG - frontpage express css edition

    może:
    bierzemy do takiego frontpage'a plain text. zaznaczamy fragment: wydziel
    blok, zrób listę, to jest nagłówek, zmień rozmiar, kolory, marginesy..,
    a wszystko pięknie do pliku .css

    --
    pozdrawiam,

    Krzysztof Warunek

    *In specialibus generalia quaerimus*

  • 6. Data: 2009-06-18 23:50:00
    Od: Krzysztof Warunek <k...@w...pl>

    sado4dnow pisze:
    > Witam,
    >

    > Jaki polecicie program do stworzenia prostej strony w utf8 na div w trybie
    > WYSIWYG?
    > Do tworzenia stron na tabelkach jest ich sporo, dla div mam kłopot....
    z tego co pamiętam DW miało opcję convert layout <table> to <div>

  • 7. Data: 2009-06-19 12:50:27
    Od: "ppp" <p...@p...onet.pl>

    Tez niestety platne narzedzie:

    http://www.table2css.com/