  • 1. Data: 2009-03-09 08:39:53
    Temat: [ORANGE] Jak przedłużyć ważność środków dodatkowych
    Od: "Marek" <o...@g...pl>

    Witam!

    Za kilka dni kończy mi się ważność dodatkowych środków promocyjnych na
    koncie Orange GO. Mam ich tam 70zł i szkoda by było je stracić. Znacie
    sposób jak przedłużyć ich ważność? Wiem, że trzeba skorzystać z opcji, która
    dołoży parę złotych do tych środków dodatkowych i tym samym przedłuży ich
    ważność. Ale niestety chyba aktualnie nie ma żadnej promocji tego typu w
    Orange?

    Marek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3918
    (20090309) __________

  • 2. Data: 2009-03-09 09:15:17
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Marek pisze:

> [...]
    > która dołoży parę złotych do tych środków dodatkowych i tym samym
    > przedłuży ich ważność. Ale niestety chyba aktualnie nie ma żadnej

    Możesz:
    1. Zadzwonić do BOKu i poprosić o przedłużenie ważności środków
    promocyjnych - ponoć _czasem_ się udaje, ale to zależy od konsultanta.
    2. Uruchomić promocję "Masz za staż" i doładować konto dwukrotnie po
    25zł (w odstępie nie dłuższym niż 25 dni) - za drugie doładowanie
    dostaniesz w zależności od stażu w sieci 10/20/30% gratis na konto
    promocyjne - ale nie jestem pewien, czy to to samo konto promocyjne,
    które posiadasz (środki z Masz za staż są do wykorzystania w Orange i na
    stacjonarne, a prawdopodobnie masz środki "tylko do Orange" z promocji
    200% gratis).
    3. Znaleźć znajomego z abonamentem indywidualnym w Orange, który
    doładuje Ci konto z telefonu z abonamentem: dostaniesz 20% wartości
    doładowania na konto promocyjne, a znajomy za doładowanie zapłaci razem
    z najbliższą fakturą.

    Marek

  • 3. Data: 2009-03-09 09:21:41
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > która dołoży parę złotych do tych środków dodatkowych i tym samym
    > przedłuży ich ważność. Ale niestety chyba aktualnie nie ma żadnej

    jak uzyskałeś te środki promocyjne?
    ToMasz

    ps. Zrób coś prosze zeby twoje posty nie zawierały tego co widzimy niżej:

  • 4. Data: 2009-03-09 09:41:33
    Od: "Marek" <o...@g...pl>

    > jak uzyskałeś te środki promocyjne?
    > ToMasz

    To są chyba środki z promocji Podwójne doładowanie.

  • 5. Data: 2009-03-09 16:02:24
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    MarekM pisze:

> [...]
    > dostaniesz w zależności od stażu w sieci 10/20/30% gratis na konto
    > promocyjne - ale nie jestem pewien, czy to to samo konto promocyjne,

    niestety inne.