  • 1. Data: 2009-03-08 14:05:15
    Temat: My Phone Explorer- problem z instalacją
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Czy ktoś instalował My Phone Explorer w wersji 1.7.2 ?

    Mam wrażenie, że zawiesza mi się w trakcie instalacji - moment rejstracji
    biblioteki SPort.dll.

    Miał ktoś podobny problem?

    --
    Pozdrawiam (dziś z DC) - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 2. Data: 2009-03-08 15:15:31
    Temat: Re: My Phone Explorer- problem z instalacją
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Wiesiaczek pisze:
    > Czy ktoś instalował My Phone Explorer w wersji 1.7.2 ?
    >
    > Mam wrażenie, że zawiesza mi się w trakcie instalacji - moment rejstracji
    > biblioteki SPort.dll.
    >
    > Miał ktoś podobny problem?

    Mnie normalnie się instaluje.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-03-08 15:49:51
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie normalnie się instaluje.

    No to sam już nie wiem kurcze...

  • 4. Data: 2009-03-08 16:56:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Wiesiaczek pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > No to sam już nie wiem kurcze...

    Ściądnij z tąd ten sport.dll i wrzuć do Windows/ System32. Potem instaluj
    od nowa MyPE.

    http://www.dll-files-download.com/S/2008-01-13/16935
    .html

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-03-08 17:06:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Wiesiaczek pisze:

    > No to sam już nie wiem kurcze...

    Zobacz jeszcze jakie masz porty w Systemie (Panel Sterowania).
    Jak do kabla USB to musisz mieć tam "Kontrolery uniwersalnej magistrali
    szeregowej" a jak do Irdy to "Port komunikacyjny COM", np.com3.
    Dodajesz w "Dodaj sprzęt"

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-03-08 17:14:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Wiesiaczek pisze:

    > No to sam już nie wiem kurcze...

    Odinstaluj Kasperskiego.
    http://forum.idg.pl/telefony-f130-sony_ericsson_my_p
    hone_explorer_1_66_kaspersky_melduje_trojana-t140713
    .html

    Pobierany program instalacyjny My Phone Explorer ze strony producenta
    <http://www.fjsoft.at/en/downloads.php> jest wykrywany przez Kasperski IS
    jako (Sport.dll) Backdoor.Win32.Ciadoor.123.an.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-03-08 18:23:58
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

> [...]
    > <http://www.fjsoft.at/en/downloads.php> jest wykrywany przez Kasperski IS
    > jako (Sport.dll) Backdoor.Win32.Ciadoor.123.an.

    Odłączyłem kabelek sieciowy, wyłączyłem całą ochronę i nic się nie zmienia.
    Program instalacyjny ściągnąłem z proponowanej strony producenta.

    W okienku instalacyjnym MPE jest wyświetlane rozpakowanie komponentów i
    między innymi cała procedura zatrzymuje się na liniach:
    Rozpakuj: SPort.dll... 100%
    Register SPort.dll...

    ...w tym miejscu instalacja programu zatrzymuje się.

    W systemie plik SPort.dll już jest skopiowany (w System32).
    Problem chyba dotyczy rejestracji tej biblioteki przez procedurę
    "regsp.exe", bo po jej wylączeniu w Menadżerze zadań, instalacja jest
    kontynuowana i wyświetlone jest okienko o zakończeniu instalacji sukcesem.
    Z zaznaczonym okienkiem "Uruchom MyPhoneExplorer 1.7.2" klikam [zakończ]
    ...i nic się nie uruchamia, chociaż w Menadżerze zadań MyPhoneExplorer
    pojawia się.
    To samo przy kliknięciu w ikonkę na pulpicie.

    Poddać się i męczyć z "Sony Ericsson PC Suite"? :)

  • 8. Data: 2009-03-08 18:37:45
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    Znalazłem podobny problem tu:
    http://www.fjsoft.at/forum/viewtopic.php?t=5951&star
    t=30&sid=d494a16d6ec5c0974dfd850907d580d0, ale mój angielski pozostawia jeszcze sporo
    do życzenia :(--Pozdrawiam (dziś z DC) - Wiesiaczek"Ja piję tylko przy dwóch
    okazjach:Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 9. Data: 2009-03-08 20:46:31
    Od: mech <"mech^no..spam^"@vp.pl>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 19:37:45 +0100, Wiesiaczek napisał(a):
> [...]
    t=30&sid=d494a16d6ec5c0974dfd850907d580d0, ale mój angielski pozostawia jeszcze sporo
    do życzenia :(--Pozdrawiam (dziś z DC) - Wiesiaczek

    zaloguj sie do systemu jako administrator. Dodatkowo jesli masz Viste to
    zamiast normalnie odpalac instalator wybierz opcje "Uruchom jako
    administrator"

    mech

  • 10. Data: 2009-03-09 00:06:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Wiesiaczek pisze:

> [...]
    do życzenia :(--Pozdrawiam (dziś z DC) - Wiesiaczek"Ja piję tylko przy dwóch
    okazjach:Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

    Odinstaluj to co zainstalowałeś i instaluj jeszcze raz. Zainstaluje się na
    aktualnego użytkownika.
    Ja program pobierałam stąd:
    > http://www.softpedia.com/progDownload/MyPhoneExplore
    r-Download-26177.html