  • 1. Data: 2009-03-08 21:43:45
    Temat: Praca w Warszawie
    Od: Orange PTK Centertel <o...@g...com>

    Szukam do pracy młodych osób z Warszawy do opieki nad kanałem
    sprzedaży Orange raz obsługi nowych prospektów na 2009 rok. Praca od
    zaraz, płacimy stałe wynagrodzenie w oparciu o umowę współpracy. Pewna
    prowizja od stałych zamówień z kanału wraz z dostępem do systemu
    generatora prospektów biznesowych Orange.
    http://sites.google.com/site/pracaworangeptkcenterte
    l/

    Robert Kowalski

  • 2. Data: 2009-03-08 21:51:46
    Temat: Re: Praca w Warszawie
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-03-08 22:43, Orange PTK Centertel napisał:
> [...]
    > prowizja od stałych zamówień z kanału wraz z dostępem do systemu
    > generatora prospektów biznesowych Orange.

    Jeszcze Ci nie przeszło? Poprzednio chciałeś oddawać "kanał" i już Ci
    wyjaśniono co na ten temat myśleć.
    swoją drogą to ładnie spamujesz na wielu grupach:
    http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&q=orange
    .centertel%40gmail.com&qt_s=Przeszukuj+grupy

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-03-08 23:24:57
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 14:43:45 -0700 (PDT), Orange PTK Centertel napisał(a):

    > stałe wynagrodzenie w oparciu o umowę współpracy.

    co to jest umowa wspolpracy?

    --
    marcin

  • 4. Data: 2009-03-09 01:17:41
    Od: "Marcin Guzik" <p...@i...pl>

    >Użytkownik "Orange PTK Centertel" <o...@g...com> napisał w
    >wiadomości
    qa.googlegroups.com...
> [...]
    >prowizja od stałych zamówień z kanału wraz z dostępem do systemu
    >generatora prospektów biznesowych Orange.

    Ale belkot ;)

    I spam poza tym.
    A potem sie dziwia, ze ludzie maja dosc Orange :)

    .m