  • 1. Data: 2009-09-29 15:28:25
    Temat: [OT] Sonda
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Dzis 20 rocznica smierci nieodzalowanych panow K&K. Mozeby tak wycieczka
    grupowa na cmentarz w Pyrach?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2009-09-29 17:39:44
    Temat: Re: [OT] Sonda
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Pawel O'Pajak* napisał(-a):

    > Dzis 20 rocznica smierci nieodzalowanych panow K&K. Mozeby tak
    > wycieczka grupowa na cmentarz w Pyrach?

    Pamiętam ten dzień. Nawet pogoda była u mnie podobna. Na cmentarz się nie
    wybiorę, bo nie mam możliwości. Ale wirtualny znicz zapalić mogę zawsze.
    http://wirtualnyznicz.pl/pid,75494,zapal.html
    http://wirtualnyznicz.pl/pid,7532,zapal.html

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2009-10-01 20:56:34
    Od: "Zbyszekkk" <z...@M...onet.pl>

    > Dzis 20 rocznica smierci nieodzalowanych panow K&K. Mozeby tak wycieczka
    > grupowa na cmentarz w Pyrach?
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Kto pamięta