  • 1. Data: 2010-03-01 14:07:21
    Temat: [OT] - umowa stałego serwisowania/rozbudowy strony www
    Od: Maniek <m...@i...pl>

    Witam

    Otrzymałem propozycję podpisania umowy na
    stałe serwisowanie strony www.

    Nie za bardzo wiem jakie punkty mogła by zawierać
    taka umowa. Przychodzą mi do głowy takie rzeczy:
    - stałe ryczałtowe rozliczenie w ramach
    ryczałtu x godzin przeznaczamy na serwis
    - po przekroczeniu x godzin stawka godzinowa wynosi xx
    - raportowanie pracy

    Proszę o jakieś podpowiedzi

    Pozdrawiam

    Maniek

  • 2. Data: 2010-03-01 17:59:07
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 01 Mar 2010 15:07:21 +0100, Maniek napisał(a):

> [...]
    > - stałe ryczałtowe rozliczenie w ramach
    > ryczałtu x godzin przeznaczamy na serwis
    > - po przekroczeniu x godzin stawka godzinowa wynosi xx

    IMO to mocno zależy od tego, co to za witryna i - przede wszystkim - co to
    za klient. Bo są projekty duże i małe oraz klienci konkretni i klienci
    marudzący...

    Stawkę godzinową trochę trudno rozliczyć - jeśli jesteś wykonawcą (tak
    domniemywam) to zgoda na nią wydaje się być korzystna, bylebyś nie musiał
    się za bardzo pocić z udowodnieniem ile czasu zajęła Ci realizacja czegoś.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2010-03-02 07:11:17
    Od: "A.L.E.C" <a...@p...onet.pl>

    Maniek wrote:

> [...]
    > - stałe ryczałtowe rozliczenie w ramach
    > ryczałtu x godzin przeznaczamy na serwis
    > - po przekroczeniu x godzin stawka godzinowa wynosi xx

    - definicja "serwisowanie strony"
    - czas reakcji
    - sposoby komunikacji
    - ewentualne uzależnienie stawki od pory dnia

    Weź pod uwagę sytuacje typu " klient dzwoni o 2-ej w nocy, że strona nie
    działa, albo trzeba coś dorobić przed 6-ą".

    --
    Aleksander 'A.L.E.C' Machniak http://alec.pl gg:2275252
    LAN Management System Developer http://lms.org.pl