  • 1. Data: 2010-03-01 18:00:38
    Temat: keywords i keyphrase
    Od: "ola" <o...@g...com>

    cześć,
    mam może takie głupie pytanie, ale trochę poczytałam, trochę pooglądałam
    kodów źródłowych i wszystko mi się pomieszało.
    czy keywords to są pojedyńcze słowa kluczowe np. w meta powinno być:
    galeria, obrazów, obrazy, portrety, sztuka itd. czy: galeria obrazów
    wrocław, portrety na zamówienie itd.?
    pytam, bo jedni wpisują meta tagu 'keywords' po jednym słowie, a inni fraze,
    która powinna być zgodnie z tym, co zrozumiałam zamieszczona w keyphrase, a
    nie keywords. rzadko też widzę keyphrase, nie ma ona większego znaczenia dla
    pozycji?
    proszę o pomoc.

    dziękuję i pozdrawiam
    ola

  • 2. Data: 2010-03-01 18:06:38
    Temat: Re: keywords i keyphrase
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 1 Mar 2010 19:00:38 +0100, ola napisał(a):

> [...]
    > nie keywords. rzadko też widzę keyphrase, nie ma ona większego znaczenia dla

    Keywords olej, to relikt lat 90-tych. Skup się bardziej na odpowiednich
    title i description za to ;)

    O keyphrase to ja pierwsze słyszę w html-u, ale tu większe mózgi siedzą to
    może wyjaśnią...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2010-03-02 16:12:42
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Kapsel pisze:

> [...]
    > title i description za to ;)
    >
    > O keyphrase to ja pierwsze słyszę w html-u, ale tu większe mózgi siedzą to

    Kapsel, możesz podać 3 argumenty wraz z wyjaśnieniem dlaczego Keywords
    jest dziś nie ważny chociaż wszelkie największe strony go mają, w każdym
    seo kursie, wskazówce jest wspomniany

    ??

  • 4. Data: 2010-03-02 16:33:51
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    marzec roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 02. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) hazet:

    > Kapsel, możesz podać 3 argumenty wraz z wyjaśnieniem dlaczego
    > Keywords jest dziś nie ważny chociaż wszelkie największe strony go
    > mają, w każdym seo kursie, wskazówce jest wspomniany
    >
    > ??

    A jeden wystarczy:
    <http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2009/09/
    google-does-not-use-keywords-meta-tag.html> ?

    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 5. Data: 2010-03-02 18:30:34
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Mirosław Zalewski pisze:
> [...]
    >
    > A jeden wystarczy:
    > <http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2009/09/
    google-does-not-use-keywords-meta-tag.html> ?

    Tak panie Zalewski widzę Google rzuciło się panu na łeb i nie widzi
    innych wyszukiwarek :)

  • 6. Data: 2010-03-02 18:51:23
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

> [...]
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) hazet:

    > Tak panie Zalewski widzę Google rzuciło się panu na łeb i nie widzi

    I po co te wycieczki osobiste?

  • 7. Data: 2010-03-02 19:02:41
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2010-03-02 19:30, hazet pisze:

    google-does-not-use-keywords-meta-tag.html>
    > Tak panie Zalewski widzę Google rzuciło się panu na łeb i nie widzi
    > innych wyszukiwarek :)
    A jaki jest udział innych wyszukiwarek vs Google? ;-)

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 8. Data: 2010-03-02 19:25:14
    Od: hazet <h...@n...pl>

    monter.FM pisze:

    google-does-not-use-keywords-meta-tag.html>

    > A jaki jest udział innych wyszukiwarek vs Google? ;-)

    Tak więc, robiąc strony, po c** wklejasz ten tagi uzupełniasz słowami
    kluczowymi ?

  • 9. Data: 2010-03-02 19:26:04
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Mirosław Zalewski pisze:
    > marzec roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 02. Wielka mądrość na
    > czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) hazet:

    > I po co te wycieczki osobiste?

    "<meta name="Keywords" content="Minio, Mirek, Mirosław, linux, geek,
    komunikatory, teksty">"

    Oooo , ciekawe po co to wstawiasz

  • 10. Data: 2010-03-02 19:45:34
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

> [...]
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) hazet:

    > "<meta name="Keywords" content="Minio, Mirek, Mirosław, linux, geek,

    Jak usunę to poczujesz się lepiej?

    Stronę robiłem gdzieś w 2007 roku i wtedy nie wiedziałem że
    meta-keywords jest zbędne. Zresztą nie jest to jedyna rzecz której
    wtedy nie wiedziałem, co po stronie z pewnością widać. Nie mam czasu/
    chęci/ potrzeby żeby ją modernizować.

    Np. na blogu, którego szablon robiłem jakiś rok temu, meta-keywords już
    nie ma.