  • 1. Data: 2009-03-01 14:09:00
    Temat: Obudowa a plyta glowna
    Od: tangie <t...@W...pl>

    Witam

    Mam plyte glowna biostar i chcialbym wymienic obudowe na nowa. Problem
    polega na tym ze ta plyta w pionie ma uklad wyjsc audio w poziomie czyli
    jak komputer stoi to z tylu wyglada to tak:

    0 0 0

    w wiekszosci wypadkow plyty maja polozone wyjscia audio pionowo:

    0
    0
    0

    Problem polega na tym ze nie moge znalesc obudowy z ukladem pierwszym.
    Moze cos znacie niedrogiego?

    pzdr,

  • 2. Data: 2009-03-01 14:31:19
    Temat: Re: Obudowa a plyta glowna
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "tangie" napisał:

    > Problem polega na tym ze nie moge znalesc obudowy z ukladem pierwszym.

    Ale przecież tę maskownicę można przełożyć do nowej obudowy?

    JoteR

  • 3. Data: 2009-03-01 14:39:48
    Od: tangie <t...@W...pl>

    JoteR pisze:

    > Ale przecież tę maskownicę można przełożyć do nowej obudowy?
    >
    > JoteR

    W tym sek ze w starej obudowie mialem tez tak niefortunnie to po prostu
    maskownice zdjalem i tyle.

    pzdr,

  • 4. Data: 2009-03-01 16:08:19
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 1.3.2009, tangie napisał(a):

    > W tym sek ze w starej obudowie mialem tez tak niefortunnie to po prostu
    > maskownice zdjalem i tyle.

    "Maskownicę" kupuje się z płytą główną nie z obudową, także nie pozostaje
    Ci nic innego jak dokupić gdzieś taką, albo zamontować MB bez niej.

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 5. Data: 2009-03-01 18:55:41
    Od: "M" <...@d...ru>

> [...]
    > polega na tym ze ta plyta w pionie ma uklad wyjsc audio w poziomie czyli
    > jak komputer stoi to z tylu wyglada to tak:

    czyli tak?
    http://i196.photobucket.com/albums/aa168/adampytek/D
    SC03345.jpg

  • 6. Data: 2009-03-01 23:17:27
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "tangie" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam plyte glowna biostar i chcialbym wymienic obudowe na nowa. Problem
    > polega na tym ze ta plyta w pionie ma uklad wyjsc audio w poziomie czyli
    > [ciach]

    Zamotałeś, już nie wiem co jest w pionie co w poziomie.
    Podaj typ płyty głównej, to popatrze na półkę czy mam taka blaszkę.
    Kontakt jedynie na pl.comp.pecet

    Feromon

  • 7. Data: 2009-03-02 08:00:33
    Od: tangie <t...@W...pl>

    > czyli tak?
    > http://i196.photobucket.com/albums/aa168/adampytek/D
    SC03345.jpg

    Tak, dokladnie w ten sposob mam zbudowana plyte.

    pzdr,