  • 1. Data: 2009-02-28 18:23:10
    Temat: macie jakas koncepcje co do...
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    wyboru monitora LCD 23 / 24 cale w cenie do 1000 pln ? w kategorii jakosc
    cena ?
    glownie zastosowania domowe - obrobka zdjec itp ...
    te 23 calowe to ki czort ? nowosc jakas ? nigdy sie z tym nie spotkalem ...

    z gory BARDZO dziekuje za wszelkie sugestie co warto wybrac i za pomoc w
    wyborze.
    mam niezly metlik - tyle tego ze leb mi odpada a na razie mam samtrona 76bdf
    ktory powoli "kleka"...

  • 2. Data: 2009-02-28 20:08:09
    Temat: Re: macie jakas koncepcje co do...
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    może bierz takie co mają podświetlenie LED

  • 3. Data: 2009-02-28 20:16:09
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    zinek wrote:
    > glownie zastosowania domowe - obrobka zdjec itp ...

    Obrobka zdjec na monitorze 23" za 1000 zl? :) Marzenie. Wbrew pozorom
    nieco ambitniejsza zabawa ze zdjeciami wymaga czegos wiecej, niz
    przecietne TN (ktore do gier czy filmow w zupelnosci wystarczy), a za
    takie pieniadze nic lepszego o takiej przekatnej raczej nie dostaniesz.

    Z drugiej strony bawie sie RAW-ami na kosztujacym o polowe mniej 2243LNX
    i... powiem tyle - DA SIE. Choc wiele rzeczy trzeba robic "na czuja", sam
    histogram nie wystarczy. Choc jesli nie przygotowujesz zdjec do druku i
    jesli nie zalezy Ci na wiernosci w odwzorowaniu barw i wyciaganiu niuansow
    ze swiatel i cieni... to tania TN da rade.

    k,

  • 4. Data: 2009-03-01 11:16:20
    Od: Nazgul <a...@o...pl>

    zinek pisze:
> [...]
    > glownie zastosowania domowe - obrobka zdjec itp ...
    > te 23 calowe to ki czort ? nowosc jakas ? nigdy sie z tym nie spotkalem ...

    W jakiej odległości od monitora zamierzasz siedzieć?

  • 5. Data: 2009-03-02 07:30:16
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 28 luty (sobota) gdy o godz. 19:23 *zinek* napisał(a):

    > wyboru monitora LCD 23 / 24 cale w cenie do 1000 pln ? w kategorii jakosc
    > cena ?

    Za troche wiecej masz Prolite B2409 24", za troche mniej to chyba jedynie HP
    w2007h.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 6. Data: 2009-03-02 07:37:57
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Mon, 2 Mar 2009 08:30:16 +0100, Chichotek napisał(a):

    > Za troche wiecej masz Prolite B2409 24", za troche mniej to chyba jedynie HP
    > w2007h.

    B2409 to taki byt wirtualny? Czy przytaczasz konkretną ofertę
    konkretnego sklepu. Bo w Polsce chyba nikt go nie sprzedaje...
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 7. Data: 2009-03-03 20:51:03
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 2 marzec (poniedziałek) gdy o godz. 8:37 *Michal Kawecki* napisał(a):

    > B2409 to taki byt wirtualny? Czy przytaczasz konkretną ofertę
    > konkretnego sklepu. Bo w Polsce chyba nikt go nie sprzedaje..

    Przytaczam bo mój kumpel kupił ten model pare dni temu w Warszawie na WGE.
    Taki dokładnie: "LCD 24'' Prolite B2409HDS-B1, Full HD"

  • 8. Data: 2009-03-03 21:00:54
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 3 Mar 2009 21:51:03 +0100, Chichotek napisał(a):

    > Przytaczam bo mój kumpel kupił ten model pare dni temu w Warszawie na WGE.
    > Taki dokładnie: "LCD 24'' Prolite B2409HDS-B1, Full HD"

    A, to co innego. Ja z kolei w międzyczasie znalazłem monitor BenQ FP241W
    na matrycy MVA z pełną gamą wejść/wyjść
    (D-sub/DVI/HDMI/S-Video/Composite) i pivotem, ogólnie bardzo chwalony za
    jakość obrazu, z 3-letnią gwarancją, za około 1350 zł brutto. Co kończy
    moje poszukiwania :-).