  • 1. Data: 2022-05-28 05:41:13
    Temat: Obudowy z JLCPCB
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Ceny od 1$. Czy ktoś z Was już to testował? Jak faktycznie jest liczona cena
    i jakie wrażenia jakościowe?

    https://jlcpcb.com/3d-printing?utm_source=gg_3d&utm_
    medium=cpc&utm_campaign=11387868460&utm_content=5945
    50895467&utm_term=_&adgroupid=120191702578&gclid=EAI
    aIQobChMI1pLbuKGB-AIVAcGyCh1T9AIzEAEYASAAEgKKfPD_BwE

  • 2. Data: 2022-05-31 00:09:35
    Temat: Re: Obudowy z JLCPCB
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 28/05/2022 04:41, Stachu Chebel wrote:
> [...]
    50895467&utm_term=_&adgroupid=120191702578&gclid=EAI
    aIQobChMI1pLbuKGB-AIVAcGyCh1T9AIzEAEYASAAEgKKfPD_BwE

    sam nie testowałem ale niedawno to oglądałem więc sie dzielę:

    https://www.youtube.com/watch?v=KkFcUJcRSws

  • 3. Data: 2022-05-31 14:27:34
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/05/2022 05:41, Stachu Chebel wrote:
    > Ceny od 1$. Czy ktoś z Was już to testował? Jak faktycznie jest liczona cena
    > i jakie wrażenia jakościowe?

    Jeśli to faktycznie żywica UV, to miej na uwadzę, że wynikowa obudowa
    będzie mało elastyczna i pojawią się pęknięcia przy udarach
    mechanicznych, jak w szkle. To nie przypomnia tworzywa typu ABS. To się
    nadaje tylko do "pasowania" prototypów, na pewno to się nie nadaje do
    produkcji w jakiejkolwiek formie.

    A na marginesie, drukarka SLA to najniżej kosz ~600zł i daje
    *absurdalnie* wysoką jakość, jak na prototypy. Jak dasz więcej, to są i
    takie z dużym polem roboczym.

    Oszczędnośc głównie w czasie.

    Działają inaczej niż ta na zdjęciach, ale w sumie róznica mało istotna,
    zywica UV pewnie taka sama.

    Zerknij choćby na serię Anycubic Photon.

  • 4. Data: 2022-05-31 20:23:43
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 31.05.2022 o 14:27, heby pisze:

> [...]
    > zywica UV pewnie taka sama.
    >
    > Zerknij choćby na serię Anycubic Photon.
    Żywica początkowo mocna i odporna mechanicznie po 3
    miesiącach w pomieszczeniu bez bezpośredniego padania
    promieni słońca na detal staje się krucha.

    W przypadku ekspozycji na słońce już po 3 tygodniach
    można palcami kruszyć. Dopiero pomalowanie grubą warstwą farby
    zabezpiecza przed kruszeniem.
    Ogólnie Tak jak pisał kolega to nadaje się tylko na chwilę...

    --
    pzdr, j.r.