  • 1. Data: 2022-05-28 00:06:55
    Temat: z pamiętnika assemblera
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    piątek, godz 14:57

    przyjeżdzają części
    samochód koloru czerwonego (pewnie wyjdzie z tego straż)
    ale zaraz zaraz!

    jedno lusterko jest zielone!!!

    na team pada blady strach

    wymieniają porozumiewawcze spojrzenia
    zapada cisza, uśmiechy robią horizontal flip
    kierownik już przebrany na motór
    magazynier pośpiesznie zamyka biuro
    wypadają mu klucze

    czy ktoś się odważy rozpocząć procedurę zwrotu?
    czy ktoś zostanie po godzinach?

    wszystkie oczy zwracają się na Polaka
    a ten ze spokojem wodza czyta sobie wp.pl

    już w następnym odcinku
    co zrobi Polak?
    czy magazynier zdoła uciec?
    czy kierownik zgasi motocykl?

    nie przegap!

    --
    Piter

    when a man is tired of London
    he is tired of life

  • 2. Data: 2022-05-28 00:18:38
    Temat: Re: z pamiętnika assemblera
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 May 2022 23:06:55 +0100, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > już w następnym odcinku
    > co zrobi Polak?

    Banalne. Przemaluje sprayem lusterko.

  • 3. Data: 2022-05-28 05:13:26
    Od: ptoki <s...@g...com>

    piątek, 27 maja 2022 o 17:06:51 UTC-5 PiteR napisał(a):
> [...]
    > czy ktoś zostanie po godzinach?
    >
    > wszystkie oczy zwracają się na Polaka
    > a ten ze spokojem wodza czyta sobie wp.pl

    Oj tam. Takich corpo stopry to mam na peczki.
    Ostatnia (koncowka tego tygodnia) klient od marca mysli nad wymiana serwera. I mysli,
    mysli. Quote zrobione u lenovo sie przeterminuje w czerwiecu. A klient mowi ze moze
    fakture wystawic po 15tym ale musi dostac sprzet przed 30tym. I jak mu tu wyjasnic ze
    przez globalne zawirowania to ten 30 ty to tak srednio mozliwy...
    A potem sie zaczynaja urlopy....

  • 4. Data: 2022-05-28 13:48:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:f59edfe6-251e-40c3-9cbc-3dc0df7c12a7n@googlegr
    oups.com>
    user ptoki pisze tak:

    > A potem sie zaczynaja urlopy

    urlopy rzecz święta

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 5. Data: 2022-05-28 23:26:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:fhj29htq5gfc391ao64mosl9e24khof828@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Banalne. Przemaluje sprayem lusterko.

    a nie nie

    w grę wchodzą tylko profesjonalne rozwiązania ;)

    --
    Piter

    when a man is tired of London
    he is tired of life

  • 6. Data: 2022-05-29 00:50:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 28 May 2022 22:26:44 +0100, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > in <news:fhj29htq5gfc391ao64mosl9e24khof828@4ax.com>

    > a nie nie
    >
    > w grę wchodzą tylko profesjonalne rozwiązania ;)

    Znaczy się oklei :)
    Albo się poświęci i podmieni ze swojego auta.

  • 7. Data: 2022-05-29 10:56:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:hn959ht9thootscm8hn04mgj4cbn2i830h@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Znaczy się oklei :)
    > Albo się poświęci i podmieni ze swojego auta.

    blisko :)

    Polak poszedł do szafki ubraniowej i wziął z przydasiów
    czerwone a położył zielone. Niech leży. Jeść nie prosi.

    wdzięczność dream teamu dozgonna
    za wszystko inne zapłacisz kartą ...

    --
    Piter

    when a man is tired of London
    he is tired of life

  • 8. Data: 2022-05-29 10:58:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 28 maja 2022 o 13:48:11 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:f59edfe6-251e-40c3...@googlegroups.com>

    > urlopy rzecz święta

    Seryjnie w UKeju?
    W PL szeryf może z urlopu odwołać etatowca jak jest mu "niezbędnie potrzebny".
    Kiedyś kolega wracał pilnie ze Szczecina do DC, żeby było szybciej to tzw. samolotem
    LOTu, ATRem.
    Jak samolot przyleciał z Warszawy to na płycie odbyło się konsylium przy przedniej
    goleni podwozia, no ale opóźniony pół godziny odleciał.
    Nad Okęciem brry, wziii, potem drugie brr, wziii - zwiększenie mocy, odlot na drugi
    krąg.
    No nieźle.
    Ale druga próba - bryyyy, wziiiii, łup - no i lądujemy.
    Podwójna dawka wrażeń.

  • 9. Data: 2022-05-29 11:00:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 29 maja 2022 o 10:56:52 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > Polak poszedł do szafki ubraniowej i wziął z przydasiów
    > czerwone a położył zielone. Niech leży. Jeść nie prosi.

    Hmm, ale co to z tymi lusterkami, to jakiś tajny kod?

  • 10. Data: 2022-05-29 11:44:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:2fbad3be-fef7-4f5b-bbdf-3a79b4c4faf3n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Seryjnie w UKeju?

    > W PL szeryf może z urlopu odwołać etatowca jak jest mu "niezbędnie
    > potrzebny".

    no tak bo ludzie bilety kupują na samoloty sobie i rodzinie.
    To kolosalne pieniądze. Nikt nie wróci z Indii albo z Kolumbii do
    pracy. Szybciej rzuci pracę.

    Oficjalnie i nieoficjalnie w większości nie znamy swoich telefonów.
    Zna tylko kadrowa. Zadzwonienie do kogoś na urlopie to świętokradzwo.
    To jest przyznanie się do niekompetencji. Puścił na urlop i nie
    zapełnił luki.

    --
    Piter

    when a man is tired of London