  • 11. Data: 2009-01-04 21:51:01
    Temat: Re: Odcięcie zapłonu, przewód
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    zbigi napisał(a):
    [...]
    > W tym drugim plyna normalne prady liczone w amperach, o
    > czem ostatnio byla dyskusja w watku o Jawie 250.

    Errata: O Jawie 175 oczywiscie ;)

  • 12. Data: 2009-01-04 21:56:20
    Od: falco <m...@w...pl>

    zbigi pisze:

    > Errata: O Jawie 175 oczywiscie ;)
    hehehe... chciałem właśnie "skorygować"... ;););)

    Swoją drogą też chcę zrobić swój patent na odcięcie prądu, bo niestety
    za dużo u nas lepkich rąk, że strach maszyna na chwilę gdzieś zostawić...

    --
    (Po)zdrówka! falco

    fKG - serwis reklama PL cała
    ______________________________
    www.mfalco.empestudio.com t:505287636; (22)7173698 e:mfalco(@)wp.pl
    gg:2599456 sk: mffalco

  • 13. Data: 2009-01-04 21:57:35
    Od: falco <m...@w...pl>

    zbigi pisze:

    > Errata: O Jawie 175 oczywiscie ;)
    hehehe... chciałem właśnie "skorygować"... ;););)

    Swoją drogą też chcę zrobić swój patent na odcięcie prądu, bo niestety
    za dużo u nas lepkich rąk, tak że strach maszynę na chwilę gdzieś
    zostawić...

    --
    (Po)zdrówka! falco

    ...sen na Jawie... SenNa Jawa...

  • 14. Data: 2009-01-05 23:03:00
    Od: "Jarek O." <jarekfunny(tnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:gjraaj$6fn$1@news3.onet...
    > Odciecie zaplonu przez masowanie przerywacza (jak, nie przymierzajac w
    > WSK125), czy odciecie przez przerwanie zasilania cewki
    > zaplonowej/przerwanie obwodu przerywacza (tego drugiego chyba sie nie
    > stosuje, bo moglby wyzwalac iskre przy pstrykaniu).

    w Rometach masowało się specjalne odejście od cewki zapłonowej podejżewam że
    było to odejście w połowie zwojów co nie powodowało iskrzenia ale skutecznie
    obniżało napięcie na świecy....

    > Bo w tym pierwszym przypadku faktycznie plyna miliampery i wystarczy byle
    > drucik. W tym drugim plyna normalne prady liczone w amperach, o czem
    > ostatnio byla dyskusja w watku o Jawie 250.

    tam nie mogą być Ampery bo iskra powstaje tylko i wyłącznie przy wysokim
    napięciu, a jeżeli miałbyś na świecy załóżmy 1kV i 2A to daje nam 2kW gdzie
    niemożliwością jest aby prądownica tyle dała a pozatym gdybyś się
    przypadkiem tego złapał to węgiel prawdopodobnie by został.... tak dla
    porownania w lampie plazmowej masz 3-4kV i mikro ampery i iskry są bardzo
    duże...

    Jarek O.

  • 15. Data: 2009-01-06 14:53:26
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jarek O." <jarekfunny(tnij)@gazeta.pl> wrote:

    >w Rometach masowało się specjalne odejście od cewki zapłonowej podejżewam że
    >było to odejście w połowie zwojów co nie powodowało iskrzenia ale skutecznie
    >obniżało napięcie na świecy....

    W ktorym to Romecie bylo?

    >tam nie mogą być Ampery bo iskra powstaje tylko i wyłącznie przy wysokim
    >napięciu, a jeżeli miałbyś na świecy załóżmy 1kV i 2A to daje nam 2kW

    Nie bylo mowy o WN.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 16. Data: 2009-01-06 21:51:11
    Od: "Jarek O." <jarekfunny(tnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
    > W ktorym to Romecie bylo?

    Napewno silniki 023 i 019 czyli dwa ogary 205 i 50t1 ale mysle ze wszystkie
    tak mialy...

    > Nie bylo mowy o WN.

    Musi być WN bo nie wyobrażam sobie jak z samych 12V i przy max 200A można
    iskrę wykrzesić szybciej kable do świec by poszły... pozatym gdyby było
    tylko 12V to kable nie miały by takiej grubej izolacji...

    Jarek O.

  • 17. Data: 2009-01-07 13:35:22
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jarek O." <jarekfunny(tnij)@gazeta.pl> wrote:

    >Napewno silniki 023 i 019 czyli dwa ogary 205 i 50t1 ale mysle ze wszystkie
    >tak mialy...

    Zaden z wymienionych a takze zaden z niewymienionych;) Wszystkie mialy
    tak jak Zbigi pisal: zwieranie przerywacza.

    >Musi być WN bo nie wyobrażam sobie jak z samych 12V i przy max 200A można
    >iskrę wykrzesić szybciej kable do świec by poszły... pozatym gdyby było
    >tylko 12V to kable nie miały by takiej grubej izolacji...

    Mysle a nawet jestem pewien, ze nie masz zielonego pojecia o czym
    piszesz. Nie wiem tylko po co piszesz.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10