  • 1. Data: 2009-01-03 10:12:57
    Temat: [sprzedam] honda cb 1300
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    2003 rok,
    jezdzona po preclowemu czyli tylko w niedziele i do studziesieciu przy
    wyprzedzaniu
    15kzl.

    Miala przygode - zbiornik ma rysy i małego wgniotka po prawej stronie.
    Nowy naped. Ogumienie supermaxx + z6 interact na jakies 8kkm.
    Lozysko glowki, olej+uszczelniacze w lagach nowe, zawory dogladane.
    Nie wymaga żadnego wkładu finansowego poza gadzetami wg wlasnego uznania.

    modyfkacje/dodatki:
    lampa od nowego horneta (oryginalna troche popaprana w komplecie);
    grzane manetki;
    gniazda zapalniczki pod siodlem i przy lampie;
    czapka na zbiornik BAGSTER (chetnie zabiore);
    boczne kufry H&B 2 x 40l. z kluczykiem wraz ze stelazem;

    http://www.lesor.waw.pl/CB_1.JPG
    http://www.lesor.waw.pl/CB_2.JPG
    http://www.lesor.waw.pl/CB_3.JPG
    http://www.lesor.waw.pl/CB_4.JPG

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 2. Data: 2009-01-03 18:07:15
    Temat: Re: [sprzedam] honda cb 1300
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > http://www.lesor.waw.pl/CB_1.JPG
    > http://www.lesor.waw.pl/CB_2.JPG
    > http://www.lesor.waw.pl/CB_3.JPG
    > http://www.lesor.waw.pl/CB_4.JPG

    Chyba widzialem ja na Bobrowym - fajna:)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-01-03 18:24:42
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-03 11:12:57 +0100, "lesor" <l...@N...pl> said:

    > 2003 rok,
    > jezdzona po preclowemu czyli tylko w niedziele i do studziesieciu przy
    > wyprzedzaniu
    > 15kzl.

    I jak, dalej będzie to samo, czy jakiś nowy pomysł?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-01-03 18:38:18
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    de Fresz wrote:

    > I jak, dalej będzie to samo, czy jakiś nowy pomysł?

    W planach jest uorjor.
    :o)
    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek
    Złoty Felkowski Braincap'07, Srebrny Bobrowy Dyplom'08
    http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-01-03 18:47:41
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-03 19:38:18 +0100, "lesor" <l...@N...pl> said:

    > W planach jest uorjor.
    > :o)

    Ueeee, już myślałem, że jednak będzies tfardy i kupisz Hadecję ;-)

  • 6. Data: 2009-01-04 02:15:21
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    lesor napisał(a) :
    > W planach jest uorjor.

    Nie kupuj tego. Fajnie wygląda ale tylko wygląda. Popytaj Ostrego - ten tym
    się męczył, a teraz siedzi na sporcie.

    Pozdr
    Wieca

  • 7. Data: 2009-01-04 10:10:59
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    lesor pisze:

    > W planach jest uorjor.

    Nie badz mientki. Jesli juz masz parcie to kup V-Roda. A jak chcesz
    pozapierdalac to StreetRoda (lepsza zawiecha i hamulce).

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-01-04 11:20:46
    Od: Kosiek <r...@p...onet.pl>

    lesor pisze:

    > W planach jest uorjor.
    > :o)

    Jak już ta stajnia i silnik, nie lepiej MT-01?
    --
    Kosiek

  • 9. Data: 2009-01-05 05:58:54
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "lesor" napisał:
    > jezdzona po preclowemu czyli tylko w niedziele i do studziesieciu przy
    > wyprzedzaniu

    No co Ty?
    Ty tak serio??
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 10. Data: 2009-01-05 14:59:52
    Od: fv <f...@c...com>

    lesor wrote:
    > lampa od nowego horneta (oryginalna troche popaprana w komplecie);

    Wystraszyłeś mnie, już myślałem że taka:
    http://moto.honda.pl/zdjecia/8/3/2/2301_rd.jpg

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL