  • 1. Data: 2017-06-06 08:05:10
    Temat: Odpalanie "na pych" po rosyjsku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Pomysłowe :)
    https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116

  • 2. Data: 2017-06-06 10:17:53
    Temat: Re: Odpalanie "na pych" po rosyjsku
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-06 o 08:05, r...@k...pl pisze:
    > Pomysłowe :)
    > https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116

    To nie było na pych, to było na motorówkę.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-06-06 10:29:24
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Pomysłowe :)
    https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116

    Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie koła na biegu jest
    bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic
    odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
    2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)

  • 4. Data: 2017-06-06 12:12:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.06.2017 o 10:29, miumiu pisze:

> [...]
    > odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
    > 2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)

    A to nie jest tak, że obraca się na luzie, a potem wrzuca bieg?

    Shrek

  • 5. Data: 2017-06-06 13:00:38
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > A to nie jest tak, że obraca się na luzie, a potem wrzuca bieg?
    >
    > Shrek

    Mozliwe. Ktos musiałby szybko wrzucic bieg, ale nie wiem czy jedno kolo ma
    wystarczająco duzy moment obrotowy zeby pociągnąć caly silnik silnik po
    wrzuceniu biegu.

  • 6. Data: 2017-06-06 13:04:48
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 6 Jun 2017 10:17:53 +0200
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > To nie było na pych, to było na motorówkę.

    Jak w Kaszlakach, tylko level wyżej ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 7. Data: 2017-06-06 14:50:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-06-06 o 13:00, miumiu pisze:
> [...]
    > wystarczająco duzy moment obrotowy zeby pociągnąć caly silnik silnik po
    Nie da rady, za mały moment, jak będziesz miał zbyt małą predkość to i
    na pych nie odpalisz mimo
    że pcha koła cała masa auta.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 8. Data: 2017-06-06 18:13:34
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie da rady, za mały moment, jak będziesz miał zbyt małą predkość to i na
    > pych nie odpalisz mimo
    > że pcha koła cała masa auta.

    wydaje mi się, że efekt będzie różny w różnych przypadkach- jeśli odpalanie
    z braku prądu to się zgodzę, odpowiednio alternator musi się rozkręcić ale
    jeśli jest prąd a nie działa rozrusznik to wydaje mi się to prawdopodobne

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2017-06-06 22:25:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-06 o 14:50, Janusz pisze:

    > Nie da rady, za mały moment, jak będziesz miał zbyt małą predkość to i
    > na pych nie odpalisz mimo
    > że pcha koła cała masa auta.

    Wystarczy odpowiedni bieg wrzucić.
    Bo chyba automatu nie chcecie tak odpalić. :-)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2017-06-07 12:30:46
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-06 o 22:25, RadoslawF pisze:

    > Wystarczy odpowiedni bieg wrzucić.
    > Bo chyba automatu nie chcecie tak odpalić. :-)

    Były konstrukcje z blokadą konwertera, ale nie pamiętam, które auta tak
    miały.
    Uwaga: to nie jest "sprzęgło" konwertera (jak np. miewają LR Discovery
    czy Mitsubishi Pajero) - tamtejszy clutch blokuje konwerter na wyższych
    biegach celem eliminacji uślizgu, a przy okazji zmniejsza obroty silnika
    i zużycie paliwa.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam