  • 1. Data: 2023-01-20 22:51:25
    Temat: Odświeżanie SSD
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Poproszę o jakiś przepis.

    Parę razy widziałem na grupie różne informacje na ten temat, ale nie
    mogę jakoś tego posklejać.
    Chcę zrobić kopię całego dysku - chyba użyję Image for Windows z
    bootowalnego Strelca. Mogę spróbować też tego dd z linuxa, jeśli nie ma
    tam żadnych niuansów i poleceniem znalezionym w necie uda się zrobić
    kopię i innym ją "wgrać" z powrotem.
    No to co zrobić takiemu ssd, żeby go "odświeżyć"? Raczej nic się z nim
    złego nie dzieje, więc to profilaktycznie.