  • 1. Data: 2010-05-06 10:33:35
    Temat: Odszkodowanie z OC
    Od: "- MarusC" <m...@g...pl>

    Sorry za OT, choć nie całkowite.
    Poszukuję kogoś zajmującego się fachowym wypełnianiem wniosków o odszkodowanie
    z OC PZU (a może całkowitym prowadzeniem takich spraw). Rok temu moja żona
    uległa wypadkowi tramwajowemu (zderzenie dwóch tramwajów ze sobą). Miała ranę
    twarzy - 5 szwów. Możecie kogoś polecić?
    A dlaczego nie do końca OT? Wracaliśmy wtedy tramwajem z wyścigów supermoto i
    pokazów FMX na Bemowie.

    MarusC

    F 650 Funduro (śmiesznoendurak)

  • 2. Data: 2010-05-06 11:41:41
    Temat: Re: Odszkodowanie z OC
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

> [...]
    > ranę
    > twarzy - 5 szwów. Możecie kogoś polecić?

    spróbuj u rzecznika ubezpieczonych albo w das.pl

    grzech
    vl800

  • 3. Data: 2010-05-06 15:50:25
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "- MarusC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > ranę
    > twarzy - 5 szwów. Możecie kogoś polecić?
    > A dlaczego nie do końca OT? Wracaliśmy wtedy tramwajem z wyścigów

    Ale w czym problem, po zdarzeniu trzeba było iść po notatkę na policję, tam
    pewnie napisane kto winien i gdzie jest ubezpieczony, do tego wyciągasz
    wszelkie papiery z pogotowia szpitala etc. idziesz tam gdzie
    przedsiębiorstwo było ubezpieczone, zgłaszasz zajście (trochę późno) no i to
    co każą jakaś obdukcja, określenie uszczerbku u lekarza orzecznika,
    większość papierów wypełnia agent.

    pozdro
    blur

  • 4. Data: 2010-05-06 17:25:18
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-05-06 17:50, blur pisze:

    > większość papierów wypełnia agent.

    Tak żeby wyszło jak najkorzystniej dla ubezpieczenia

    --
    Marek
    F650 Funduro

  • 5. Data: 2010-05-06 21:21:14
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-06 19:25, marusc pisze:

    > Tak żeby wyszło jak najkorzystniej dla ubezpieczenia

    Agent nie ma nic do tego. Wysokość odszkodowania ustala likwidator na
    podstawie dokumentacji medycznej lub/i komisji lekarskiej. Agent nie ma
    kompletnie żadnego interesu w działaniu na szkodę klienta/poszkodowanego.

  • 6. Data: 2010-05-06 21:57:34
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Tak żeby wyszło jak najkorzystniej dla ubezpieczenia

    a to jest akurat bajka
    bo agent ma interes w tym, żeby się go nie czepiał ani ubezpieczyciel, ani
    ubezpieczjący ani ubezpieczony
    no a poza tym agent ze szkodą nie ma nic wspólnego
    a szkodowiec który to będzie wyceniał (ale nie opiniował i nie ma nic
    wspólnego z wypłatą) jest równie jak agent zainteresowany tym żeby się go
    nie czepiał ani ubezpieczony ani ubezpieczyciel, ani ubezpieczjący, i w
    trosce o swoją własną d.... tę szkodę wyceni tak dobrze jak tylko potrafi :)
    (oczywiście w ramch dupochronu na podstawie opinii lekarza)

  • 7. Data: 2010-05-06 22:23:45
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Mustafa" pewnikiem Arab:

> [...]
    > trosce o swoją własną d.... tę szkodę wyceni tak dobrze jak tylko potrafi
    > :) (oczywiście w ramch dupochronu na podstawie opinii lekarza)

    Masło maślane :-(((((((((

    Zdroofka Johnny

  • 8. Data: 2010-05-06 22:33:25
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Użytkownik "Mustafa" pewnikiem Arab:

    > Masło maślane :-(((((((((

    a co sam sobie wypiszesz szkodę ?
    i wycenisz ?
    to i wypłacisz ?

    dopiero po ustaleniu sumy odszkodowania możesz się z nią nie zgodzić i albo
    się targujesz albo idziesz do sądu
    ale na początek procedurę trzeba przejść, ostatnio agent tak mi szkodę
    wycenił że byłem w szoku (pozytywnym)

    pzdro
    blur

  • 9. Data: 2010-05-07 12:36:57
    Od: "- MarusC" <m...@g...pl>

    blur <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    ostatnio agent tak mi szkodę
    > wycenił że byłem w szoku (pozytywnym)

    Ale w tym przypadku chodzi o ubezpieczenie OC Tramwajów Warszawskich. My nie
    mamy w tej sprawie swojego agenta.

    Marek

    F650

  • 10. Data: 2010-05-07 13:15:41
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-05-07 14:36, - MarusC pisze:

    > Ale w tym przypadku chodzi o ubezpieczenie OC Tramwajów Warszawskich. My nie
    > mamy w tej sprawie swojego agenta.
    Jeśli masz nr polisy,ew inne papiery dot sprawy,uderz po prostu do
    ubezpieczyciela i zobaczysz na miejscu co wyniknie,agent może Ci być
    potrzebny dopiero przy odmowie etc.

    --
    Tomek
    BMW R1100S