  • 1. Data: 2014-06-06 20:17:48
    Temat: Odwrócona trajka
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Wczoraj, w czwartek, na dwupasmówce do Czech, kilka kilometrów przed
    przejściem granicznym w Cieszynie wyminęła mnie kawalkada kilkunastu trajek
    (?), ale takich dosyć dziwnych, bo z dwoma kołami z przodu i jednym z tyłu.
    Pewnie ma to swoją nazwę, ale ja widziałem to po raz pierwszy. Cała
    kawalkada była na śląskich numerach, pewnie walili gdzieś dalej. Jeśli
    ktokolwiek coś wie o tej wyprawie, tudzież co nieco o tych pojazdach, bardzo
    proszę o info.

    Pozdrawiam Johnny

  • 2. Data: 2014-06-06 21:11:08
    Temat: Re: Odwrócona trajka
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://can-am.brp.com/

    Can-Am Spyder

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2014-06-06 21:32:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pierwszy. Cała kawalkada była na śląskich numerach, pewnie walili
    > gdzieś dalej. Jeśli ktokolwiek coś wie o tej wyprawie, tudzież co nieco

    Velorex.

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2014-06-06 22:27:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    http://tinyurl.com/lcsy6yd

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2014-06-08 12:39:18
    Od: barted <b...@g...com>

    W dniu piątek, 6 czerwca 2014 20:17:48 UTC+2 użytkownik Johnny napisał:

    > trajek (?), ale takich dosyć dziwnych

    Mamy też lokalnych wynalazców:
    http://three4two.blogspot.com/

    --
    Barted
    XJ900S

  • 6. Data: 2014-06-08 12:55:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-06-08 12:39, barted pisze:

    > Mamy też lokalnych wynalazców:
    > http://three4two.blogspot.com/

    Ale to bardziej przypomina angielskie kit-cary a nie motocykle.
    Morganowy 3 wheeler ma przynajmniej motocyklowy silnik a to z motocykla
    ma tylko tylne zawieszenie i tlumiki.

  • 7. Data: 2014-06-08 22:57:24
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ale to bardziej przypomina angielskie kit-cary a nie motocykle. Morganowy
    > 3 wheeler ma przynajmniej motocyklowy silnik a to z motocykla ma tylko
    > tylne zawieszenie i tlumiki.

    Był jeszcze Carver. Trajka z dwoma kołami z tylu czyli nie odwrócona ale
    kabina wraz z przednim kołem pochylała sie w zakrętach a tylne koła nie.
    http://en.m.wikipedia.org/wiki/Carver_(automobile)
    To by była jedyna trakcja w zasięgu zainteresowań bo poza finansowym:-)
    --
    NC700XD

  • 8. Data: 2014-06-09 01:23:19
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    > "MrGlub" wrote...
    >
    > Był jeszcze Carver.

    Nikt nie wspomniał o T-Rex. To jest bardziej motocyklem, bo silnik, całe
    tylne zawieszenie, nawet zegary i przełączniki.
    Jedno koło z tyłu, dwa z przodu. Jeździ jak wściekłe:
    http://www.campagnamotors.com/
    https://www.youtube.com/watch?v=3bt0uiHtVJM

    --
    James