  • 1. Data: 2014-06-05 19:52:55
    Temat: Yamaha XZ 550 modol zaplonowy
    Od: Kanar <jaroslaw_talaj@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam panow jak i panie. Mam taki problem posiadam Yamahe XZ 550 z
    1984roku i niestety padl mi modol zaplonowy, modol jest bardzo ciezko
    dostepny do tego klasyka wiek robi swoje i modol zaplonowy byl wyslany do
    firmy zajmojacej sie naprawa modolow zakładu elektroniki ELSERWIS z
    Ostrołeki. Panowie trzymali modol w naprawie 4tyg po czym stwierdzili ze
    nie da sie go naprawic ze nadaje sie do smieci. I wiec mam takie pytanie
    czy pasuje jakis inny modol zaplonowy do tego modelu lub ma ktos na
    sprzedanie ??? Z gory dzieki za pomoc.

    Jarek

  • 2. Data: 2014-06-05 23:03:45
    Temat: Re: Yamaha XZ 550 modol zaplonowy
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-06-05 19:52, Kanar pisze:
> [...]
    > nie da sie go naprawic ze nadaje sie do smieci. I wiec mam takie pytanie
    > czy pasuje jakis inny modol zaplonowy do tego modelu lub ma ktos na

    M O D U Ł !!!

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2014-06-05 23:06:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    150 Euro na niemieckim ebayu.

  • 4. Data: 2014-06-14 11:58:16
    Od: Kanar <jaroslaw_talaj@_NOSPAM_wp.pl>

    A kupował juz ktos cos na ebayu z zagranicy?

  • 5. Data: 2014-06-16 07:35:36
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-06-14 11:58, Kanar pisze:
    > A kupował juz ktos cos na ebayu z zagranicy?

    Nie. Ty będziesz pierwszy.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj