  • 1. Data: 2010-02-13 13:21:42
    Temat: Re: dobry webcam mega-pixel
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    BartekK wrote:
    > Dobrze by było, aczkolwiek już objęcie widokiem całej przedniej to by
    > było ok.

    Przy tak szerokich katach widzenia auto oddalone o kilkanascie m od
    obiektywu moze byc tak male, ze rejestracja bedzie nieczytelna. Dodatkowy
    problem to ruch - w gorszych warunkach czas naswietlania kazdej klatki
    moze byc na tyle duzy, ze zapewne ciezko bedzie rozpoznac marke _jadacego
    z naprzeciwka_ auta, o oczytaniu rejestracji nie mowiac.

    --
    KILu

  • 2. Data: 2010-02-13 13:43:35
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    KILu pisze:

> [...]
    > kazdej klatki moze byc na tyle duzy, ze zapewne ciezko bedzie rozpoznac
    > marke _jadacego z naprzeciwka_ auta, o oczytaniu rejestracji nie mowiac.

    przy 640x480 rejestracja auta poprzedzającego juz jest nieczytelna. na
    skrzyżowaniu mozna ją odczytać. Cwiczę właśnie takie nagrywanie non stop
    z kokpitu. ja akurat wybrałem kamerke hd, i tam już coś widac. w
    sprzyjających warunkach 2 rejestracje naprzód, i rejestracje aut z
    przeciwka. na SD 16gb(max32gb) wchodzi 6 godzin nagrania. całość 350zł

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-02-14 16:19:44
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-02-13 14:43, ToMasz pisze:
    > ja akurat wybrałem kamerke hd, i tam już coś widac. w
    > sprzyjających warunkach 2 rejestracje naprzód, i rejestracje aut z
    > przeciwka. na SD 16gb(max32gb) wchodzi 6 godzin nagrania. całość 350zł
    Może jakiś link? (do produktu oraz do przykładowego filmu, najchętniej w
    warunkach słabego oświetlenia)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173