  • 161. Data: 2018-01-03 13:55:54
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-03 o 12:50, Pszemol pisze:
    > Zmienia się bowiem to sedno :-)

    Sednem jest spowolnienie ajfona na które narzekali jego użytkownicy.
    Firma się przyznała że TAK "zwolnili" ajfony ale w trosce o żywotność
    baterii i problemy z resetem. Wydało się też że teki reset jest
    groźniejszy w tych sprzętach niż u konkurencji. Inaczej by przecież tego
    nie zrobili. Inni tak nie robią.

    To zwolnienie jest zapewne spore bo dające się zauważyć w codziennym
    użytkowaniu. Inaczej nie byłoby tyle narzekania.

    Czy ci niedobrzy użytkownicy ajfonów nie potrafią zrozumieć że to
    wszystko dla ich dobra?
    Ech niedobrzy użytkownicy. Za grosz wdzięczności ;-)

    Wybacz ale Twojego "sedna" już nie będę czytał bo to urąga już
    inteligencji tubylców :-)

  • 162. Data: 2018-01-03 14:13:43
    Od: p...@g...com

    -- Wybacz ale Twojego "sedna" już nie będę czytał bo to urąga już inteligencji
    tubylców :-)

    po pozwie na pierdylion dolarow poszli po rozum do glowy :-)

    http://next.gazeta.pl/next/7,151243,22850394,wiadomo
    -juz-ile-polacy-zaplaca-za-wymiane-baterii-w-iphonie
    .html

  • 163. Data: 2018-01-03 14:29:30
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-03 o 14:13, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > http://next.gazeta.pl/next/7,151243,22850394,wiadomo
    -juz-ile-polacy-zaplaca-za-wymiane-baterii-w-iphonie

    Ale na jaką baterię wymienią. Taką samą, tyle, że nową? Czy już taką co
    spełni oczekiwania ajfonowiczów?

    Robert

  • 164. Data: 2018-01-03 14:36:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > To nie tak - na codzień używam iPhone5. Czasami na wyjazdach zagranicznych
    > używam iPhone4 z lokalną SIM kanadyjskim czy polskim. Mam więc porównanie
    > jak działa iPhone5 a jak iPhone4. Iphone 5S działa dużo szybciej niż 5.
    > Jednym słowem histeryzujecie.

    Jednym słowem upierdoliło ci rękę a ty się cieszysz że paznokci nie
    będziesz musiał obcinać. I radośnie twierdzisz że jej brak nie przeszkadza.

    Pozdrawiam

  • 165. Data: 2018-01-03 14:37:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A może działa? :)

    Tylko u fanboy marki. U innych już nie.

    Pozdrawiam

  • 166. Data: 2018-01-03 16:00:38
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-01-03 o 00:23, Pszemol pisze:
    > "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > Małoważne? To zasadnicza różnica. 4S i 5 to hardware 32 bitowy.
    > 5S jest już nowoczesny, 64-bitowy hardware, powinien działać
    > świetnie z nowym osem.

    No niestety "powinien"
    Lagi dochodzące do 8-10 sekund przy próbie odblokowania odciskiem palca
    (momentami ten przycisk myślałem że przecisnę na drugą stronę bo zero
    reakcji) oraz przy wchodzeniu do listy kontaktów.
    Po kompletnym wyłączeniu odcisków, pinów czyli zero zabezpieczenia lagi
    się skróciły do około 3-4 sekund na pokazanie pulpitu, niestety wejście
    w listę kontaktów - albo freeze na 8-10 sekund, albo normalnie. Loteria.

    Byłem w stanie przestawić się na inne irytujące rzeczy, bo aparat co by
    nie mówić ten 5s ma naprawdę świetny, ale jako narzędzie pracy, gdzie
    mam akcje że trzeba wykonać telefon za telefonem do różnych osób,
    kompletnie się nie sprawdził. Telefon dla urzędniczki w ZUS.

    Tak, robiłem resety do fabrycznych kilka razy. Więcej mi się nie chce.

    --
    Irokez

  • 167. Data: 2018-01-03 17:40:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 3 Jan 2018 16:00:38 +0100, w
    <5a4cf012$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>, Irokez <n...@w...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > się skróciły do około 3-4 sekund na pokazanie pulpitu, niestety wejście
    > w listę kontaktów - albo freeze na 8-10 sekund, albo normalnie. Loteria.

    To jednak Pszemolowi odpowiem, że mój 6-letni smartfon jest jednak lepszy niż
    ten ajfon :).

  • 168. Data: 2018-01-03 17:43:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 2 Jan 2018 17:16:00 -0600, w <p2h3r8$tct$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Błędna logika, podobna do kupię samochód bez elektrycznych szyb "bo się
    > psują".
    > Dziadowski, powolny telefon nie jest konkurencją do iPhone, nawet jeśli
    > ten iPhone ciutkę spowolni na starym akumulatorze po 5-6 latach pracy.

    To ja jednak wolę ten "dziadowski, powolny telefon" wykonujący wszystkie
    podstawowe czynności w <1s niż ten "ultraszybki" ajfon którym po "ciutkim
    spowolnieniu" odblokowuje się w 4s i 2x dłużej wyświetla listę kontaktów :-D

  • 169. Data: 2018-01-03 19:38:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Irokez <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > kompletnie się nie sprawdził. Telefon dla urzędniczki w ZUS.
    >
    > Tak, robiłem resety do fabrycznych kilka razy. Więcej mi się nie chce.

    Z tego co tu czytam masz coś mocno skopane - zanieś go pokazać "geniuszowi"
    w niebieskiej koszulce w sklepie Apple. Takich lagów jak opisujesz to ja
    nie mam nawet na swoim starym iPhone4.

  • 170. Data: 2018-01-03 19:38:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

> [...]
    > spowolnieniu" odblokowuje się w 4s i 2x dłużej wyświetla listę kontaktów :-D

    Po pierwsze: nie o takie spowolnienie chodziło, zwlaszcza że wyjęty dopiero
    z pudełka iPhone będzie mieć nowy akumulator, bez problemów z wydajnością
    prądowa.
    Po drugie: mnóstwo moich przyjaciół i znajomych wciąż używa starych iPhone,
    z 5 i 5S włącznie i nie mają opisanych przez niego lagów. Zgaduję, że jego
    egzemplarz jest skopany.