  • 1. Data: 2012-05-28 11:53:16
    Temat: Olej do Superbike'a raz jeszcze
    Od: songoku <g...@g...com>

    Elo,

    6000 km za chwilę i trzeba wymienić krew.

    Ostatnio był MOTUL 300V Double Ester

    Chciałem kupić to samo, ale chyba już nie robią i został zastąpiony
    przez MOTUL 300V FACTORY LINE (wcześniej były oba chyba).

    Przy okazji przeszukując allegro zobaczyłem całą mase innych jakiś
    POWER, CHRONO i cos tam jeszcze.

    Pomóżcie biednemu człowiekowi bo już się pogubiłem. Zostaje przy
    MOTULU tylko co z niego wybrać..?

    P.s
    Przypomnijcie mi jak nazywa się ten sklep z oleumami co można odebrać
    w podziemiach przy polibudzie. Wiem, że właściciel czasami udziela sie
    grupie...

    Z góry dzięki za pomoc.

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 2. Data: 2012-05-28 11:56:34
    Temat: Re: Olej do Superbike'a raz jeszcze
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/28/2012 11:53 AM, songoku wrote:
> [...]
    >
    > Chciałem kupić to samo, ale chyba już nie robią i został zastąpiony
    > przez MOTUL 300V FACTORY LINE (wcześniej były oba chyba).

    Bo Ty mówisz o tym samym :-)

    http://www.plxsport.com/images/300V1L.jpg

    > Przy okazji przeszukując allegro zobaczyłem całą mase innych jakiś
    > POWER, CHRONO i cos tam jeszcze.

    Ale to do samochodów.

    > Pomóżcie biednemu człowiekowi bo już się pogubiłem. Zostaje przy
    > MOTULU tylko co z niego wybrać..?

    Cieszesieżemogłempomóc.

    > P.s
    > Przypomnijcie mi jak nazywa się ten sklep z oleumami co można odebrać
    > w podziemiach przy polibudzie. Wiem, że właściciel czasami udziela sie
    > grupie...

    http://allegro.pl/sklep/16229503_kacper-motor-sklep-
    lodygowa-6

    Chyba to ten.