  • 1. Data: 2012-05-28 10:04:36
    Temat: Duży mocny naked poszukiwany :)
    Od: Kryhu <k...@g...pl>

    Hej

    Tak jakoś coraz bardziej chodzi mi po głowie przesiadka z FuJaRy na coś
    poręczniejszego do miasta i latania wkoło komina.
    Nie latam ostatnio w dłuższe trasy, raczej po mieście i dojazdy do
    roboty w czasie letnim z działki 20-30km. FJRa to trochę przerost formy
    do takich zastosować

    Wymagania:
    - gabaryty na białego człowieka, żebym nie wyglądał jak na kocie, mam
    190cm wzrostu
    - pozycja na sprzęcie raczej odprężona
    - jakaś słuszna pojemność i elastyczność
    - raczej nie zabudowany, żeby chłodniej było
    - sprzęt używany - 20-25 tys zł

    Najbardziej widzi mi się coś w stylu BMW K1200R choć rozum podpowiada mi
    omijać wynalazki BMW, pewnie bardziej coś takiego jak Fazer FZ1 bez owiewek.

    Ktoś coś doradzi?

    A może znacie kogoś z tego typu sprzętem szukającego np. FJR '02 40tkm?
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 2. Data: 2012-05-28 10:18:52
    Temat: Re: Duży mocny naked poszukiwany :)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 10:04, Kryhu pisze:
> [...]
    > - pozycja na sprzęcie raczej odprężona
    > - jakaś słuszna pojemność i elastyczność
    > - raczej nie zabudowany, żeby chłodniej było

    B-King ??

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-05-28 10:42:33
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-28 10:18, Kuczu pisze:

    > B-King ??

    A weź, z tymi uszami nietoperza zamiast wydechu ? Niezmiennie wywołuje u
    mnie mieszaninę wesołości i obrzydzenia.
    Ja bym raczej albo został przy trójce XJR/ZXR/CB albo poszedł w coś
    ciekawszego typu duży Monster albo Triumph Thruxton. Od BMW trzymać się
    z daleka, prędzej bym Moto Guzzi V11 kupił.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2012-05-28 10:51:58
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-28 10:42, Magic pisze:

> [...]
    > ciekawszego typu duży Monster albo Triumph Thruxton. Od BMW trzymać się
    > z daleka, prędzej bym Moto Guzzi V11 kupił.

    Albo Griso. O, z egzotyków to może być jeszcze Aprilia Tuono albo
    Benelli TNT. Zapomniałem też o Z1000. Chociaż jak znam Kryha to kupi
    pewnie coś solidnie nudnego zamiast zabawowego ;) Kryhu, BMW C1 se kup !

  • 5. Data: 2012-05-28 11:19:11
    Od: Norbi <n...@o...pl>

> [...]

    > - pozycja na sprzęcie raczej odprężona
    > - jakaś słuszna pojemność i elastyczność
    > - raczej nie zabudowany, żeby chłodniej było

    CB 1000r
    FZ1
    Z1000/750

    Lekkie, zwinne

    GSX 1400 czy XJR pusci Cie z torbami przy jezdzie po miescie

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2012-05-28 11:59:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 10:42, Magic pisze:

    > A weź, z tymi uszami nietoperza zamiast wydechu ? Niezmiennie wywołuje u
    > mnie mieszaninę wesołości i obrzydzenia.

    Jaki glupek jezdzi z wydechami OEM ?

    http://www.ixil.com/HTML/images/GALLERY/8200.jpg
    http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/yoshi
    mura-suzuki-B-King-exhaust-1.jpg

    > Ja bym raczej albo został przy trójce XJR/ZXR/CB

    ZRX chyba. Predzej bym wolal GSX 1400.

    albo poszedł w coś
    > ciekawszego typu duży Monster albo Triumph Thruxton.

    Monster jest miniaturowym motocyklem. A Thruxton nie ma mocy.

    > Od BMW trzymać się
    > z daleka, prędzej bym Moto Guzzi V11 kupił.

    Fajna koncepcja ale do MG trzeba miec serce i byc fanem, jak do Buella.

    Wlasnie ! Buella se kup. Ja mam 186 cm i mi sie po miescie zajebiscie
    smiga Ulyssesem. Albo XB 12 long se kup. Zwykly XB12S jest za maly.

  • 7. Data: 2012-05-28 14:27:46
    Od: marider <2...@g...pl>

> [...]
    > - pozycja na sprzęcie raczej odprężona
    > - jakaś słuszna pojemność i elastyczność
    > - raczej nie zabudowany, żeby chłodniej było

    Duzy Hornet 900 (CB 919).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 8. Data: 2012-05-28 15:00:58
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    Bry

    Kryhu wrote:

> [...]
    > - pozycja na sprzęcie raczej odprężona
    > - jakaś słuszna pojemność i elastyczność
    > - raczej nie zabudowany, żeby chłodniej było

    Koc ma Z1000 do sprzedania

    > A może znacie kogoś z tego typu sprzętem szukającego np. FJR '02
    > 40tkm?

    A ile wolasz za fujare?

    inż. Mamoń
    GSF1200S K1

  • 9. Data: 2012-05-28 15:16:44
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kryhu napisał(a):

    > Ktoś coś doradzi?

    giees pincet w golej wersji, nie polecam nic wiekszego na piersze moto,
    a wogole to faka przeczytaj zanim zaczniesz zapytowywac!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 10. Data: 2012-05-28 18:13:59
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kryhu" napisał w wiadomości grup
    > pewnie bardziej coś takiego jak Fazer FZ1 bez owiewek.

    Czyli po prostu FZ1?

    --
    pzdr:
    Ivam