  • 1. Data: 2012-05-26 19:29:06
    Temat: GTR 1400 poszukiwany
    Od: "maciek&dorotka" <m...@a...eu>

    Witam,
    Jeśli ktoś chciałby się pozbyć GTR-a 1400 kupionego w PL to proszę o
    kontakt (608003490). Szukam moto od pierwszego właściciela, z pełną
    historią serwisową, bez przygód, ,,parkingówek'', nie malowanego, nie
    przytartego itp. Przebieg do 20kkm, koniecznie z ABS. Najchętniej w
    promieniu 100km od Wawy, ew. z Łodzi, Torunia lub Bydgoszczy. Nie
    interesuje mnie motocykl sprowadzony. Niezainteresowanych przepraszam
    za spam.
    pozdrawiam,
    mack

  • 2. Data: 2012-05-26 20:53:26
    Temat: Re: GTR 1400 poszukiwany
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 10:29:06 -0700 osobnik zwany maciek&dorotka
    wystukał:

    to kup w salonie

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2012-05-26 21:01:58
    Od: "maciek&dorotka" <m...@a...eu>

    On 26 Maj, 20:53, masti <g...@t...hell> wrote:

    > to kup w salonie

    wiem, że to mało prawdopodobne. Dziś oglądałem ,,absolutnie
    bezwypadkową'' sztukę i to była strata 4 godzin mojego cennego czasu.
    Ale trzeba wierzyć :) Moja busa którą sprzedałem w poniedziałek
    mieściła się w tych kryteriach (poza przebiegiem), więc takie sprzęty
    się zdarzają...

  • 4. Data: 2012-05-26 21:25:32
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-26 21:01, maciek&dorotka pisze:
    > Ale trzeba wierzyć :) Moja busa którą sprzedałem w poniedziałek
    > mieściła się w tych kryteriach (poza przebiegiem), więc takie sprzęty
    > się zdarzają...

    Czyli bezwypadkowe z ABS od kogoś, kto kupił i serwisował w Polsce?
    Pewnie, że tak. Kryterium przebiegu pomijam, bo Twój Bus go jednak nie
    spełnił, no i odległości też, bo nie napisałeś, czy kupujący mieszkał w
    promieniu nie większym niż 100 km od miejsca jego parkowania. :)
    W każdym razie, by zyskać pewność, że tego motocykla nie znajdziesz,
    sprecyzowałbym wiek sprzedającego (powiedzmy 65+) i że kupisz tylko od
    niepalącego (przy jeździe może i nie byłoby czuć, ale np. w dusznym
    garażu, po kilkunastu godzinach postoju, jebałoby na dwa metry
    substancjami smolistymi)! :)

    > Niezainteresowanych przepraszam za spam.

    Obiecuję nie chować urazy. ;)

    > pozdrawiam

    Zdrówka również! :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 5. Data: 2012-05-26 21:34:36
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "maciek&dorotka" <m...@a...eu> napisał w wiadomości

[...]

    Rozumiem telefon masz w Erze? :)

    Szymon

  • 6. Data: 2012-05-26 21:38:23
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-26 21:34, Szymon Machel pisze:
    > Rozumiem telefon masz w Erze? :)

    Dlatego nie kupi; bo takich rzeczy już nie ma.
    Teraz jest T-Mobile. ;)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 7. Data: 2012-05-26 21:50:44
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "maciek&dorotka" <m...@a...eu> napisał

    > Szukam moto od pierwszego właściciela, z pełną historią serwisową,
    > bez przygód, ,,parkingówek'', nie malowanego itd.

    To też powinno cię zainteresować:
    http://strefatajemnic.onet.pl/extra/gdzie-jest-swiet
    y-graal,1,4304880,artykul.html

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2012-05-26 23:49:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/26/2012 07:29 PM, maciek&dorotka wrote:
> [...]
    > promieniu 100km od Wawy, ew. z Łodzi, Torunia lub Bydgoszczy. Nie
    > interesuje mnie motocykl sprowadzony. Niezainteresowanych przepraszam

    A frytki do tego chcesz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-05-27 10:46:46
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    $heikh el $hah wrote:

> [...]
    > niepalącego (przy jeździe może i nie byłoby czuć, ale np. w dusznym
    > garażu, po kilkunastu godzinach postoju, jebałoby na dwa metry

    Heh, przypominam sobie, kiedy sam dawałem ogłoszenie na FM o chęci
    zakupu moto.
    Sprecyzowałem jakiego modelu szukam, z jakim wyposażeniem, pożądany
    kolor, oczywiście bez szlifu i nie sztrucel oraz jakie okolice wchodzą w
    grę. Wtedy na tę listę wymagań ktoś odpisał półżartem, że pewnie
    chciałbym jeszcze żeby był zatankowany do pełna :)

    Parę tygodni później kupiłem dokładnie taki model, zadbany, w
    oczekiwanym kolorze i od sprzedającego który mieszkał kilka przystanków
    autobusowych ode mnie. Moto było garażowane i z pełnym bakiem :D więc
    czasem się udaje.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 10. Data: 2012-05-27 11:02:06
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-27 10:46, Piotr Kompa pisze:
> [...]
    > oczekiwanym kolorze i od sprzedającego który mieszkał kilka przystanków
    > autobusowych ode mnie. Moto było garażowane i z pełnym bakiem :D więc

    No, ale jaki to był motocykl i z jakim przebiegiem?
    Bo tu bije po oczach zestawienie GTR 1400 do 20k km.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!