  • 1. Data: 2012-05-26 18:52:58
    Temat: agresywniejsze opony enduro na tył
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Witam,

    Ponieważ czeka mnie wymiana tylnej opony przeglądam ofertę. Dotychczas
    jeździłem na Kendzie 4.5 x 18 o bieżniku podobnym do Mitasa E9.
    Przeprowadzam się na wieś i mniej będzie mi potrzebne trzymanie na
    asfalcie, zatem chciałbym spróbować nieco agresywniejszej opony. To co
    na razie znalazłem to:

    DUNLOP D739
    DUNLOP Geomax MX51
    METZELER MC 4
    METZELER MC 5
    PIRELLI Scorpion MX eXTra
    ContiGelandeSport
    Maxxis M7305 Maxxcross IT
    Pirelli MT 16

    Czy ktoś może jeździł na powyższych? Które z nich można sobie odpuścić?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-05-27 21:16:42
    Temat: Re: agresywniejsze opony enduro na tył
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 26 Maj, 18:52, Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
    wrote:
    > Witam,
    >
    > Ponieważ czeka mnie wymiana tylnej opony przeglądam ofertę. Dotychczas
    > jeździłem na Kendzie 4.5 x 18 o bieżniku podobnym do Mitasa E9.

    ja tu nie pomogę ale może się coś dowiem przy okazji...
    przymierzam się do zakupu opon do wolnej windy (nowy nabytek)
    chciałbym się dowiedzieć na ile by się nadały właśnie Mitasy E9 albo
    te Kendy o ile są w rozmiarze
    Przod 100/90-19
    Tyl 130/80-17

  • 3. Data: 2012-05-27 21:23:45
    Od: Perek <p...@g...com>

    W dniu 2012-05-26 18:52, Piotr Rezmer pisze:

    > Maxxis M7305 Maxxcross IT

    Bardzo dobra guma, chyba najlepsza na jakiej jeździłem, ale niestety
    szybko się kończy, przy 50% twardy szuter i 50% błoto, piach, liście
    starczyła na 2k km w dość zrywnej XR650R.

  • 4. Data: 2012-05-27 23:16:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-27 21:23, Perek pisze:
    > w dość zrywnej XR650R.

    Pojecia "zrywna" i "Honda" sa od siebie dosyc odlegle.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-05-28 07:28:48
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-27 23:16, Kuczu pisze:

    > Pojecia "zrywna" i "Honda" sa od siebie dosyc odlegle.

    W porownaniu z endurakiem harleja to xr jest wrecz rakieta :P

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 6. Data: 2012-05-28 09:14:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > W porownaniu z endurakiem harleja to xr jest wrecz rakieta :P

    zaiste racje masz Ty

  • 7. Data: 2012-05-28 10:34:41
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-26 18:52:58 +0200, Piotr Rezmer

    > PIRELLI Scorpion MX eXTra

    Dobre są.

    > Pirelli MT 16

    Te miałem nieco zjechane, jak kupiłem motór. Też dają radę.

    > Czy ktoś może jeździł na powyższych? Które z nich można sobie odpuścić?

    Poniewaź ani sprzęty z siga, ani sposób zadania nie wskazują na
    użytkowanie zawodnicze, śmiem twierdzić, że każde dadzą radę
    (zakładając wybór właściwego bieżnika do jeżdżonego terenu). IMHO na
    poziomie amatorskim wybór opon powinno się zacząć od sprawdzenia
    dostępności i cen, brać to co będzie bliżej/szybciej/taniej.

    de Fresz

  • 8. Data: 2012-05-28 18:55:56
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > zaiste racje masz Ty

    Bo jak wiadomo, 45kW to więcej niż 75kW a i 64 Nm to więcej niż 113 Nm

    To elementarne, drogi Łotsonie.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 9. Data: 2012-05-28 20:27:24
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 18:55, Jasio pisze:

    > Bo jak wiadomo, 45kW to więcej niż 75kW a i 64 Nm to więcej niż 113 Nm
    >
    > To elementarne, drogi Łotsonie.

    Dlatego wlasnie nie dyskutuje z Romankiem.

  • 10. Data: 2012-05-28 23:54:56
    Od: Perek <p...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 18:55, Jasio pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Bo jak wiadomo, 45kW to więcej niż 75kW a i 64 Nm to więcej niż 113 Nm
    >
    > To elementarne, drogi Łotsonie.

    A do tego 119kg to pewnie więcej niż grubo ponad 200