  • 1. Data: 2011-03-30 20:10:05
    Temat: "Opalone" rury wydechowe
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Zakładalibyście, że to normalny objaw,
    czy np. przegrzanie czymś spowodowane ?
    (jak tu ktoś ostatnio opisywał - np. przytkaniem jednego gaźnika po zimie)
    Np. tutaj wydaje się, że z prawej strony jest bardziej opalone
    niż z lewej.
    http://www.bmiller.pl/allegro/triumph/tr_1.jpg
    http://www.bmiller.pl/allegro/triumph/tr_2.jpg

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2011-03-30 21:33:02
    Temat: Re: "Opalone" rury wydechowe
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 30 Mar, 22:10, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    > Zak adaliby cie, e to normalny objaw,
    > czy np. przegrzanie czym spowodowane ?
    Zakladalbym przegrzanie materialu.

    > (jak tu kto ostatnio opisywa - np. przytkaniem jednego ga nika po zimie)
    > Np. tutaj wydaje si , e z prawej strony jest bardziej opalone
    > ni z lewej.http://www.bmiller.pl/allegro/triumph/tr_1.jpg
    http://www.bmiller.pl/allegro/triumph/tr_2.jpg
    Moze sie przytkal a moze jest zle ustawiony. Uboga mieszanka spala sie
    szybciej i w wyzszej temperaturze.

    pzdr, dr
    14/525

  • 3. Data: 2011-04-01 16:45:53
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2011-03-30 22:10, J_K_K pisze:
> [...]
    > (jak tu ktoś ostatnio opisywał - np. przytkaniem jednego gaźnika po zimie)
    > Np. tutaj wydaje się, że z prawej strony jest bardziej opalone

    Przepoleruj nalot na równo, przepal go dobrze na szosie i jak będzie
    taka sama różnica to wtedy będziesz się zastanawiał. Świece albo
    gaźniki. Ale ŁADNY i FAJNY sprzęcik !

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 4. Data: 2011-04-03 16:18:08
    Od: "D@ram" <l...@p...onet.pl>

    ...wygląda na to , że to mój motocykl :-))))
    ....tzn ode mnie :-)))
    http://www.moto-bikers.pl/motocykle,uzywane,opis,118
    .html
    ...miło znaleźć zdjęcia nie tylko u siebie na stronie
    pzdr...Precli i nie tylko ...
    Darek ( Ziemia Obiecana ...ta od Reymonta )
    VT 750 VN 800 Drifter GSX600F

  • 5. Data: 2011-04-03 18:43:06
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "D@ram" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ...miło znaleźć zdjęcia nie tylko u siebie na stronie

    Zgadza się - temat rozpoznany dogłębnie ;-)

    Pzdr

    JKK