  • 1. Data: 2010-02-15 12:19:27
    Temat: Re: Opel Astra G - Pilot z kluczyta wariuje
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    > Moze cos zle programuje?
    > A czy sam mogl sie rozprogramowac?

    Jedno co wiemy to fakt, ze rozprogramowal ci sie zegar w kompie i wyslales
    posta z przyszlosci.

  • 2. Data: 2010-02-15 20:55:29
    Temat: Opel Astra G - Pilot z kluczyta wariuje
    Od: "Aga K R" <a...@g...pl>

    Mam problem z pilotem, ktory jest w kluczyku.

    Czasami dziala, czasami nie, po wlozeniu do stacyjki i przytrzymaniu
    zamkniecia (czyli niby programowanie) zaczyna dzialac chwile, nastepnie nie
    wiadomo kiedy przestaje
    dzialac.

    Moze cos zle programuje?
    A czy sam mogl sie rozprogramowac?

    Np jak che zamknac drzwi, klikam zamkniecie i dziwnie dioda na kluczyku
    swieci dlugo mimo, ze nie trzymam przycisku.

    W czym moze byc problem?

    Z pilotem czy moze centralka w aucie?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-02-16 19:12:24
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Aga K R wrote:
> [...]
    >
    > Czasami dziala, czasami nie, po wlozeniu do stacyjki i przytrzymaniu
    > zamkniecia (czyli niby programowanie) zaczyna dzialac chwile,

    mialem to samo kiedy peklo gniazdo baterii w kluczyku.
    bateria raz laczyla, a raz nie i tak to sie objawialo.
    mozna zlutowac.

    moon